اخبار داغ

جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

کمک به سلامت و معنویت؛ مهمترین ماموریت پایگاه‌های مقاومت

کمک به سلامت و معنویت؛ مهمترین ماموریت پایگاه‌های مقاومت
جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: مهمترین ماموریت پایگاه های مقاومت کارگری، کمک به سلامت و معنویت کارگران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، روز گذشته پایگاه مقاومت بسیج غدیر در مجتمع غذایی شیررضا یزد آغاز به کار کرد و در افتتاحیه این پایگاه رزمایش کمک مومنانه بسیج کارگری هم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در این مراسم سرهنگ زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد ضمن قدردانی از پرسنل و کارگران این مجتمع غذایی با اهدای بسته های معیشتی از آنان قدردانی کرد.

,

, ,

, ,

 

,

زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه رزمایش کمک مومنانه بسیج کارگری و آغاز به کار پایگاه مقاومت بسیج غدیر در صنایع غذایی شیر رضا اظهار کرد: مهمترین ماموریت بسیج و سپاه بحث کمک به رهگیری و واکسیناسیون مردم می باشد.

,

وی ضمن تاکید بر اهمیت بسیج افزود: مهمترین ماموریت پایگاه های مقاومت کارگری، کمک به سلامت و معنویت کارگران است که پرسنل صنایع غذایی شیررضا در ترویج این امر یعنی سلامت جامعه تلاش می کنند.

,

, ,

جانشین سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: هم اکنون بسیج در عرصه های مختلف علمی , فرهنگی , آموزشی وارد عمل شده و در تمامی عرصه ها پیشتاز و میدان دار است.

,

, ,

زارع کمالی گفت: امروزه با سرمایه گذاری دشمنان انقلاب بر روی مسموم نمودن فضا و تهاجم فرهنگی فرهنگی و کنترل احساسات و عواطف و حتی غذا و بهداشت مردم، سعی شده این انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود اما بسیجیان در خط مقدم این مقابله قرار گرفته اند و توانسته اند با هوشیاری نقشه های دشمن را خنثی نمایند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه