اخبار داغ

شهردار اراک:

۳۰ طرح عمرانی در اراک آماده بهره‌برداری است

۳۰ طرح عمرانی در اراک آماده بهره‌برداری است
بیاتیان گفت:۳۰ طرح عمران شهری در اراک آماده بهره‌برداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیاتیان شهردار اراک در گفتگو با دیارآفتاب با اشاره به اینکه ۳۰ طرح عمران شهری در اراک آماده بهره‌برداری است گفت: برای افتتاح این طرح‌ها بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی بیان کرد: اجرای طرح ملی پلاک کوبی منازل، افتتاح روگذر مسیر میدان مقاومت، خرید سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی و ۲ موتورسیکلت آتش‌نشانی، بازگشایی لاین دوم خیابان تره‌بار، خرید یک دستگاه خط‌کش معابر و بازسازی و باز پیرایی پارک‌های سطح شهر، بخشی از این طرح‌ها است.
,
 
,
شهردار اراک ادامه داد: نورپردازی زیرگذر بیمارستان امام خمینی ( ره) و تقاطع شهید کاوه نبیری، حفر چاه آب در محل دفن زباله، تکمیل فرآیند تصفیه خانه کشتارگاه، آغاز عملیات اجرایی بازارچه میوه و تره‌بار در شهرک پردیس و جهانگیری، افتتاح مسیر سلامت در خیابان دریانوش و بهره‌برداری از پارک سلامت در بلوار غدیر، بخش دیگری از این طرح‌های عمران شهری است. 
,
 
,
 بیاتیان اظهار داشت: ۲ دستگاه ژنراتور برق برای حل مشکل قطعی‌های احتمالی برق در شورای شهر و آتش‌نشانی خریداری شده و ساختمان مدیریت بحران شهرداری نیز تکمیل شده و ناحیه ۳ منطقه ۳ شهرداری اراک در کوی علی‌بن‌ابیطالب (ع) نیز آماده بهره‌برداری است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه