اخبار داغ

سرهنگ موسوی پور:

برخورد با تخلفات سرعت و سبقت در پایتخت تشدید می شود

برخورد با تخلفات سرعت و سبقت در پایتخت تشدید می شود
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تشدید برخورد با تخلف سرعت و سبقت در دستور کار ویژه پلیس راهور تهران قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات سنگین در خیابان‌ها و معابر بزرگراهی، رانندگی تهاجمی (سرعت، لایی‌کشی، حرکات مارپیچ و …) است پلیس راهور تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز سرعت و سبقت را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: طرح برخورد با این تخلف توسط یگان نامحسوس و محسوس پلیس راهور تهران بزرگ هم‌اکنون در سطح شهر تهران در حال انجام است و با مرتکبین طبق قانون برخورد خواهد شد.
,
 
,
جانشین پلیس راهور فاتب ادامه داد: پس از تشکیل کارگروه‌هایی به ریاست سردار حمیدی رئیس پلیس راهور فاتب مقرر شد طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز که ریشه اصلی حوادث رانندگی است در دستور کار ویژه قرار گیرد.
,
 
,
وی گفت: برخورد با تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت اقدامی جهت پیشگیری از تصادفات است و کارکنان پلیس راهور تهران تمام سعی خود را برای کاهش تصادفات انجام خواهند داد.
,
 
,
جانشین پلیس راهور فاتب پلیس در پایان از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در کاهش تصادفات نقش مهم خود را ایفا نمایند و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه