اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری باقرشهر محقق شود

بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری باقرشهر محقق شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ضروری است پیگیری‌ها به منظور تامین و تخصیص بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری باقرشهر استمرار یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، عبدالرضا چراغعلی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران صبح امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری باقرشهر اظهار کرد: توفیقات و اجرای پروژه‌ها و خدمات عمران شهری جز در سایه تدبیر، همدلی و تلاش و اهتمام شبانه‌روزی مسوولان مسیر نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,
وی از ری به عنوان منطقه‌ای استراتژیک در استان تهران یاد کرد و گفت: از این‌رو باید در اختصاص منابع بودجه‌ای و اعتباری به شهرستان ری توجه ویژه‌ای شود.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: چند موضوع موثر در حوزه محیط زیست و فعالیت‌های شهرداری تهران با هدف سرعت بخشیدن به پروژه‌های مدیریت شهری ری در همه نقاط شهری و جمعیتی منطقه مورد توجه و تاکید است.
,
 
,
چراغعلی با اشاره به نقش اجرای پروژه بلوار شهید چله‌دوان در کاهش تصادفات جاده‌ای و کاهش تلفات انسانی و خسارات مالی، بیان کرد: همه رخدادهای مثبت، اثرگذار و ماندگار جز در سایه وفاق و تعامل به دست نمی‌آید.
,
 
,
وی همچنین خواستار تداوم پیگیری‌ها برای تخصیص و تکمیل بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری باقرشهر شد و تحقق این مهم شد.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران قول مساعد داد استانداری با نگاه ویژه‌تری به منطقه ری موضوعات، مطالبات و فعالیت‌های آن را پیگیری و اجرایی کند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه