اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار خبر داد؛

آغاز به کار رزمایش طرح «شهید عباسپور» در کرمان/ برگزاری جشنواره به سوی روشنایی

آغاز به کار رزمایش طرح «شهید عباسپور» در کرمان/ برگزاری جشنواره به سوی روشنایی
حجت الله پاداش گفت: ظهر امروز رزمایش مشترک شرکت توزیع نیرو برق و بسیج در راستای کاهش مصرف برق آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سرهنگ حجت الله پاداش ظهر امروز در رزمایش مشترک شرکت توزیع نیرو برق و بسیج در راستای کاهش مصرف برق گفت: رزمایش رصد و پایش مدیریت مصرف برق در سراسر کشور تحت عنوان طرح شهید عباسپور از ساعت یازده امروز آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار ادامه داد: از روز گذشته این موضوع در سطح سپاه های استانی و سازمان بسیج در حال انجام است و امروز نیز ابلاغیه رزمایش انجام شد که گفتنی است در توانیر کشور این رزمایش با حضور جانشین سازمان بسیج و در استان ها با حضور مسئولان ادارات برق و توانیر و بسیجیان برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه مسئولان عملیات و بسیج کارمندان، اصناف، صدا و سیما و سایر اقشار در این عرصه همکاری های خیلی خوبی انجام می دهند، عنوان کرد: در سپاه ثارالله استان نیز برق را قطع کرده و از مولد استفاده می کنیم تا با این اقدام به مصرف برق با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است کمک کنیم.

,

سرهنگ پاداش افزود: ابلاغیه نهضت مردمی کردن صرفه جویی برق را به سراسر استان ارسال کرده ایم و تفاهم نامه ای با سازمان بسیج بسته شده است که اقشار تأثیر گذار اعم از اصناف، ادارات، جامعه پزشکی و غیره اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اند.

,

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار تصریح کرد: رزمایش ثامن در راستای گفتمان سازی مصرف بهینه برق برگزار شده است و همچنین جشنواره تولید محتوا را در فضای مجازی ترتیب داده ایم که با هماهنگی روابط عمومی توانیر شمال و جنوب استان این کار انجام می شود.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه ما تا ابلاغ نهایی سازمان بسیج و فرمانده کل سپاه پای کار هستیم، خاطر نشان کرد: جشنواره به سوی روشنایی در سه مقوله موشن گرافی، کلیپ و پوستر است که در محورهای تأثیر برق بر اقتصاد کشور، استفاده مردم از رمز ارزها در منازل و تأثیر آن بر اقتصاد و برق کشور و کم مصرف کردن برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه