اخبار داغ

استاندار زنجان تاکید کرد

ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی زنجان

ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی زنجان
فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی استان ضروری است کمیته‌ای تشکیل و پیشنهادات بررسی و نتایج در جلسه اصلی مطرح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت:  از ۱۰ ماه گذشته افتتاح پروژه دو خطه کردن  راه آهن زنجان – تهران به جدی پیگیری شده است و قرار است همزمان با عید غدیر خم 106 کیلومتر از این راه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه ۳۸ کیلومتر از این پروژه باقی مانده که در حال حاضر زیر سازی‌های آن انجام شده است، افزود: این پروژه از پروژه‌های تاثیرگذار استان زنجان است که  از سال ۸۲ ابتر باقی مانده بود.
,
 
,
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ارائه آمار درست برای تصمیم‌گیری مناسب در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: متاسفانه بانک اطلاعاتی از وضعیت استان وجود ندارد و این موضوع موجب بروز مشکلات می‌شود.
,
 
,
استاندار زنجان با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی باید هوشمند بوده و از ارائه آمار نادرست جلوگیری کند، افزود: سخت معتقد به این هستم که مبنای تصمیم درست بر اساس آمار درست است.
,
 
,
حقیقی با بیان اینکه در حال حاضر بیماری کرونا خروجی فعالیت‌ها را با مشکل مواجه کرده است، افزود: برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی استان ضروری است  کمیته‌ای تشکیل و پیشنهادات بررسی و نتایج در جلسه اصلی مطرح شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای عملیاتی باید ابتدا پیشنهادات بخش خصوصی در این کمیته بررسی شده و برای رفع مشکل اقدام شود که ضروری است معاونت امور اقتصادی استان پیگیر این موضوع باشد.
,
 
,
این مقام مسئول یادآور شد: صنایع سلولزی مهم و نوپا بوده و دارای سهم کمی در صادرات است که باید این ظرفیت افزایش یابد که این امر نیازمند سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌ها است.
,
 
,
استاندار زنجان مشکلات مربوط به حوزه برق و آب را گذرا عنوان کرد و گفت: به زودی این مشکل برای واحدهای تولیدی و مردم حل می‌شود.
,
 
,
حقیقی برضرورت ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری در محصولات سلولزی تاکید کرد و افزود: اگر چه کاهش صادرات به دلیل شیوع بیماری کرونا و بسته شدن مرزها بوده است اما باید در استان نیز زمینه سازی صادراتی انجام شود.
,
 
,
وی برضرورت افزایش کیفیت محصولات سلولزی در استان تاکید کرد و بیان داشت: با ارائه کیفیت بهتر مشتریان بیشتری جذب محصولات استان زنجان می‌شوند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی برای قطعی آب و برق در استان انجام شده است و اگر در غیر ساعات تعیین شده واحدهای تولیدی با قطعی برق مواجه شوند، تخلف انجام شده و باید اطلاع دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه