اخبار داغ

با انتخاب ۴ بازیگر دیگر؛

گروه بازیگران فیلم زندگی اسپیلبرگ کامل شد

گروه بازیگران فیلم زندگی اسپیلبرگ کامل شد
بازیگران جدیدی برای حضور در فیلم زندگینامه‌ای برمبنای زندگی استیون اسپیلبرگ انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، جاد هیرش، جینی برلین، رابین بارتلت و جاناتان هاردی گروه بازیگران جدیدی هستند که به فیلم زندگینامه‌ای اسپیلبرگ پیوستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیلمی که دارد بر مبنای زندگینامه استیون اسپیلبرگ ساخته می‌شود و اکنون با نام «آدم‌های افسانه‌ای» از آن یاد می‌شود بازیگران نسل قدیمی این خانواده داستانی را انتخاب کرده است.

,

جاد هیرش که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و بازیگر «روز استقلال» بوده، جینی برلین بازیگر «جانشینی»، رابین بارتلت بازیگر کهنه‌کار صحنه‌های تئاتر و بازیگر «داستان ترسناک آمریکایی» و جاناتان هاردی بازیگر «ویپ» در نقش اشخاص مسن‌تر زندگی این فیلمساز جوان و مشتاق جلوی دوربین می‌روند. این در حالی است که پیشتر گابریل لابل برای ایفای نقش اسپیلبرگ انتخاب شده تا زندگی او در آریزونا را تصویر کند.

,

پیش از آن هم میشل ویلیامز و پاول دانو برای ایفای نقش مادر و پدر اسپیلبرگ تعیین شده بودند. ست روگن نیز نقش عموی محبوب این کارگردان را ایفا می‌کند. جولیا باترز در نقش خواهر وی و سم ریچنر، اوکس فِگلی، کلویی ایست و ایزابل کاسمن نیز در نقش همکلاسی‌های وی در مدرسه جلوی دوربین می‌روند.

,

اسپیلبرگ فیلمنامه این فیلم را با همکاری تونی کوشنر همراه همیشگی‌اش که با هم در «لینکلن» و «داستان وست سایت» همکاری کرده بودند نوشته است و با هم از تهیه‌کنندگان فیلم هم هستند.

,

قرار است این فیلم سال ۲۰۲۲ اکران شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه