اخبار داغ

جهانپور در توئیتی مطرح کرد:

منتظر پیامک نوبت‌دهی تزریق واکسن کرونا نمانید/تعیین زمان و محل تزریق واکسن توسط خود افراد

منتظر پیامک نوبت‌دهی تزریق واکسن کرونا نمانید/تعیین زمان و محل تزریق واکسن توسط خود افراد
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از انتخاب زمان و محل تزریق واکسن کرونا توسط خود افراد خبر داد و نوشت: دیگر نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از انتخاب زمان و محل تزریق واکسن کرونا توسط خود افراد خبر داد و نوشت: دیگر نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دکتر کیانوش جهانپور در این پیام توییتری نوشت:« محل، تاریخ و ساعت ‎#واکسیناسیون را انتخاب کنید. امکان انتخاب محل، تاریخ و ساعت دریافت ‎#واکسن در سامانه salamat.gov.ir  فراهم شد.
, « محل، تاریخ و ساعت ‎#واکسیناسیون را انتخاب کنید. امکان انتخاب محل، تاریخ و ساعت دریافت ‎#واکسن در سامانه salamat.gov.ir  فراهم شد., « محل، تاریخ و ساعت ‎#واکسیناسیون را انتخاب کنید. امکان انتخاب محل، تاریخ و ساعت دریافت ‎#واکسن در سامانه salamat.gov.ir  فراهم شد.,
 
,
بدین ترتیب زمان و محل تزریق واکسن توسط خود افراد انتخاب می‌شود و نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی نیست.
, بدین ترتیب زمان و محل تزریق واکسن توسط خود افراد انتخاب می‌شود و نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی نیست., بدین ترتیب زمان و محل تزریق واکسن توسط خود افراد انتخاب می‌شود و نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی نیست.,
 
,
گام اول: اصفهان»
, گام اول: اصفهان», گام اول: اصفهان»,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه