اخبار داغ

استاندار قزوین:

مسکن ملی زمینه تامین مسکن اقشار کم‌درآمد را فراهم کرد

مسکن ملی زمینه تامین مسکن اقشار کم‌درآمد را فراهم کرد
هدایت‌الله جمالی‌پور گفت: اقدام ملی مسکن موضوع مهمی است که می‌تواند زمینه تامین مسکن اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه را فراهم سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور ظهرامروز در شورای تامین مسکن که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزارشد؛ اظهار کرد: اقدام ملی مسکن موضوع مهمی است که می‌تواند زمینه تامین مسکن اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه را فراهم سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: امروز در شرایط اقتصادی وخیمی بسر می‌بریم که آسیب‌های آن متوجه همه اعم از دولت و مردم است؛ از تمام دستگاه‌ها از جمله دستگاه خدماتی انتظار داریم همکاری لازم را در این بین داشته باشند.

استاندار قزوین عنوان کرد: در استفاده از ظرفیت‌ها نباید مانع ایجاد شود و باید همدلی صورت بگیرد چراکه یکی از راه‌های موفقیت همدلی و هماهنگی و تقسیم مشکلات و همکاری است.

مدیریت صحیح از منابع در حل مشکلات موثر است

جمالی‌پور اذعان کرد: مدیریت صحیح از منابع و نگاه عمیق به مسائل می‌تواند در حل مشکلات و اداره کشور موثر باشد لذا همه باید در این زمینه تلاش کنیم.

وی بیان کرد: اجرای زیرساخت‌های آب، برق، گاز و غیره در این پروژه‌ها هزینه‌بر است و دستگاه‌های متولی باید پیگیری لازم را در زمینه تامین اعتبار مورد نیاز انجام دهند زیرا این پروژه نباید متوقف شود.

این مقام مسئول به تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود اجرای طرح‌های مسکن با همکاری و مشارکت دستگاه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

جمالی‌پور در پایان یادآورشد: در طرح اقدام ملی مسکن مشکلات و موانع اجرایی در بخش‌های مختلف قابل حل و فصل است و امیدواریم براساس برنامه، واحدهای مسکونی ساخته و در اختیار اقشار مختلف قرار بگیرد.

گفتنی است در این جلسه وضعیت طرح اقدام ملی مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

,
,
,
,
,
, مدیریت صحیح از منابع در حل مشکلات موثر است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه