اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت ارز، طلا و سکه در بازار امروز؛

افزایش ۳۰۳ تومانی نرخ دلار ؛ سکه از ۱۱ میلیون تومان رد شد+ قیمت‌ها

افزایش ۳۰۳ تومانی نرخ دلار ؛ سکه از ۱۱ میلیون تومان رد شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با ۲۱۱ هزار تومان رشد در کانال ۱۱ میلیون تومان قرار گرفت و نرخ هر دلار آمریکا هم در بازار ارز ۳۰۳ تومان رشد داشت؛ قیمت طلا هم نسبت به روز گذشته گران‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز هم مانند روز گذشته با افزایش همراه بود به طوری که سکه در کانال ۱۱ میلیون تومان ماند و دلار در کانال ۲۵ هزار تومان ۳۰۳ تومان رشد را ثبت کرد.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه نسبت به دیروز با ۲۱۱ هزار تومان رشد به ۱۱ میلیون و ۱۵۷ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم هم ۷۲ هزار تومان رشد داشت و ۱۰ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان به فروش رسید.

نیم و ربع سکه در روز جاری با افزایش ۵۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ترتیب به ۵ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان و  ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی هم با ۵۰۰۰ تومان رشد به ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر انس طلا امروز در بازارهای جهانی با ۲ دلار و ۴۷ سنت رشد، حدود ۱۸۰۱ دلار و ۳۲ سنت است.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران ۱۵۴۰۰ تومان گران‌تر شد و یک میلیون و ۹۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۲۰ هزار تومان رشد، یک‌میلیون و ۴۵۷ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز ۳۰۳ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۴۶۹ تومان رسید.  هر اسکناس یورو  هم با افزایش ۱۴۶ تومانی، ۲۸ هزار و ۸۲۹ تومان به فروش رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه