اخبار داغ

دبیر شورای ائتلاف استان چهارمحال و بختیاری:

رفع مشکلات معیشتی مردم با روی کار آمدن استانداران و مدیران کارآمد امکان پذیر است

رفع مشکلات معیشتی مردم با روی کار آمدن استانداران و مدیران کارآمد امکان پذیر است
مهدی حامدی گفت: رفع مشکلات مردم فقط با تشکیل دولتی کارامد، انقلابی، همدل، جهادی و با برنامه امکان پذیر است، کسانی که خود را در کنار برخی نیروهای انقلابی و کارامد در فضای مجازی مطرح می کنند تفنگهای آبپاش خود را قلاف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وظیفه اصلی دولت بازگرداندن اعتماد به مردم با استفاده از مدیرانی از جنس مردم که انقلابی، کارآمد، متخصص، برنامه محور و جهادی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,
وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با مشکل نقدینگی، بدهی دولت به بخش خصوصی، تورم افسار گسیخته، زیرساخت هایی که نیاز به تعمیرات اساسی دارند، کسری بودجه در سال‌جاری و مدیرانی که عمدتا ناکار آمد، خسته، پر مدعا و.... روبروست.
 
,
,
حامدی بیان داشت: ضرورت انسجام و همدلی نیروهای انقلابی اکنون به مراتب بیش از گذشته است، شورای ائتلاف تمام تلاش خود را برای انسجام نیروهای انقلاب در سطح استان بکار خواهد گرفت.
 
,
,
وی گفت: همچنین این شورا آمادگی دارد اطلاعات جمع آوری شده در کمیته های تخصصی خود را در اختیار نماینده دولت در استان قرار دهد.
 
,
,
حامدی همچنین در خصوص احتمال استفاده از مدیران دولت دوازدهم در تشکیل دولت جدید گفت: شاید در برخی موارد استثناء وجود داشته باشد! ولی اکثریت به اتفاق مدیران فعلی باعثان اصلی وضعیت موجود هستند، اصلی ترین دلیل نارضایتی مردم عملکرد ضعیف مدیران دولت در تمام سطوح بوده، همچنین مردم در انتخابات به جریان دولت و اصلاحات نه بزرگ گفتند، شما شاهد بودید آرا نمایندگان این جریان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از آرا باطل کمتر بود! حال آیا استفاده از این ظرفیت با چنین کارنامه ای مورد قبول افکار عمومی قرار خواهد گرفت!؟ شما همین انتصابات جدید در برخی دستگاه‌ها را در همین استان ببینید! دولتی که در پایان کار خود قرار دارد اینگونه انتصابات چه مفهومی را دارد؟ جز ایجاد هزینه برای دولت بعدی است؟
 
,
,
وی افزود: مدیران دولت بجای پیگیری برای ابقاء و یا ارتقاء مسئولیت به فکر پاسخگویی نسبت به عملکرد ضعیف خود در پیشگاه درگاه الهی و محاکم قضائی و ملت باشند.
 
,
,
حامدی همچنین در خصوص شوراهای شهر و روستا گفت: مردم در اکثریت به اتفاق مناطق استان به نیروهای انقلابی اعتماد نمودند که امیدواریم شوراها پس از تشکیل پاسخگوی این اعتماد مردم باشند.
 
,
,
وی در خصوص عملکرد نمایندگان مجلس در این مدت گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب از عملکرد نمایندگان مجلس ابراز رضایت می کنند یعنی نمایندگان در نحوه موضعگیرهای خود در سطح مجلس مواضع انقلابی داشته اند، در سطح استان هم وقتی بررسی می کنیم اکثریت نمایندگان استان ارتباطات مردمی خود را حفظ و برای رفع مشکلات مردم چه در سطح استان و چه در مجلس تلاش می کنند.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه