اخبار داغ

معرفی بهترین کارخانه چای ایران لاهیجان شمال

معرفی بهترین کارخانه چای ایران لاهیجان شمال
چای به عنوان یکی از نوشیدنی های گرم قدیمی و سنتی از دیرباز همواره مورد توجه، استقبال و استفاده ایرانیان و جهانیان بوده و هست. در ادامه قصد داریم بهتری کارخانه تولید چای برای خرید چای لاهیجان را به شما معرفی کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چای به عنوان یکی از نوشیدنی های گرم قدیمی و سنتی از دیرباز همواره مورد توجه، استقبال و استفاده ایرانیان و جهانیان بوده و هست. در ادامه قصد داریم بهتری کارخانه تولید چای برای خرید چای لاهیجان را به شما معرفی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خرید چای لاهیجان,

چای یک منبع طبیعی از کافئین، تئوفیلین، تیانین و آنتی‌اکسیدان‌ها به شمار می رود و اورگانیک بودن آن برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد. از این رو انتخاب یک چای مرغوب که هیچ گونه مواد نگهدارنده، طعم دهنده و اسانسی در آن به کار نرفته باشد از اولویت های مصرف کنندگان این محصول می باشد.

,

استان گیلان به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید و توزیع انواع چای در ایران به شمار می رود. از این رو در استان گیلان تولید کنندگان گوناگونی وجود دارند که در زمینه تولید و عرضه چای فعالیت دارند.

,

یکی از تولیدکنندگان مطرح چای در استان گیلان مجموعه چای نورجعفری می باشد. این مجموعه محصولات خود اعم از چای سیاه، چای سبز و ... را به صورت مستقیم از باغ های چای در روستای لیالستان لاهیجان به دست مصرف کنندگان می رساند.

,

از جمله محصولات مجموعه چای نورجعفری می توان به چای شکسته ممتاز لاهیجان، چای سبز ممتاز لاهیجان، چای شکسته بهاره ممتاز نورجعفری، چای سبز نورجعفری لاهیجان، چای قلم نورجعفری و چای شکسته نورجعفری، شکسته زرین ممتاز، شکسته ممتاز، قلم سنتی ویژه، قلمی ممتاز و ... اشاره نمود.

,

تمامی محصولات مجموعه چای نورجعفری ضمن رعایت استاندارهای لازم و برخورداری از پروانه بهداشتی با بالاترین کیفیت در کنار قیمت های مناسب به مصرف کنندگان عرضه می شود.

,

اگر تاکنون نسبت به خرید و مصرف محصولات چای نورجعفری اقدام نکرده اید پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این محصولات را خریداری نموده و پس از آن برای یک عمر از کیفیت بالا و طعم دلچسب و گوارای چای نورجعفری بهره مند شوید.

,

خرید چای لاهیجان

,

شهر لاهیجان به عنوان شهر چای شناخته می شود به گونه ای که بسیاری افراد با شنیدن نام لاهیجان به ناگاه به یاد چای لاهیجان می افتند. اما این شهرت چگونه حاصل شده است؟

,

خرید چای لاهیجان به عنوان یکی از برترین چای های تولید شده در منطقه شمال کشور با طعم، مزه و کیفیت بالایی که دارد توانسته است با ذائقه بسیاری افراد در سراسر ایران همسو شده و توجه بسیاری را به سوی خود جلب نماید. در این بین یکی از مجموعه های بزرگ و معروف تولید چای در لاهیجان مجموعه چای نورجعفری می باشد.

, خرید چای لاهیجان, معروف تولید چای در لاهیجان مجموعه چای نورجعفری,

 

,

مجموعه چای نورجعفری محصولات متنوع خود را به صورت اورگانیک و بدون استفاده از مواد افزودنی و طعم دهنده تولید می کند. این محصولات نه تنها اورگانیک بوده بلکه از کیفیتی بالا، طعمی طبیعی و ماندگار نیز برخوردار می باشند.

,

چای لاهیجان

,

همچنین شما مصرف کنندگان محترم می توانید چای لاهیجان نورجعفری را با قیمتی مناسب تهیه نموده و از خواص آن بهره مند شوید. اما خواص چای لاهیجان چیست؟

, چای لاهیجان نورجعفری,

چای لاهیجان به دلیل خواص فراوانی که دارد از شهرت جهانی برخوردار می باشد که از جمله این خواص می توان به احساس آرامش و رفع خستگی از بدن، پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، منظم شدن فرآیند گردش خون در مغز، پیشگیری از رشد سلول های سرطانی، بهبود بیماری تنگی نفس، نابود کردن ویروس های دهان، پیشگیری از ابتلا به التهاب مثانه، اسهال و ذات الریه و محفوظ ماندن دندان ها از پوسیدگی اشاره نمود.

, چای لاهیجان,

, ,

 

,

خرید چای سیاه

,

چای به عنوان یک نوشیدنی محبوب در میان جهانیان انواع مختلفی دارد که از این میان می توان به چای سیاه، چای سبز، چای سفید، چای زرد، چای سرخ، چای اُلانگ و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. اغلب این چای ها از یک گیاه بوده و تنها فرآیند تهیه (میزان اکسیداسیون) آنها بایکدیگر متفاوت می باشد.

,

خرید چای سیاه به دلیل رنگ سیاهی که دارد به این نام خوانده می شود و علت تیره بودن رنگ آن اکسید شدن کامل برگ های سبز چای می باشد. در هر فنجان هشت اونسی از چای سیاه حدود 40 تا 60 میلی گرم کافئین وجود دارد.  

, خرید چای سیاه,

چای سیاه خواص مخصوص به خود دارد که برخی از آنها عبارتند از: بهبود سلامت قلب، کاهش ریسک سرطان تخمدان، کاهش ریسک دیابت، بهبود سلامت استخوان، کاهش خطر پارکینسون، بهبود هضم غذا، کاهش کلسترول، از بین بردن باکتری ها، کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر، درمان استرس، کاهش فشار خون و ... .

,

خرید چای سبز

,

چای سبز یکی دیگر از انواع چای می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان است. در صورتی که برگ تازه‌ چای را به سرعت خشک کنند، چای سبز به ‌دست می ‌آید. در این شرایط اجازه‌ی تخمیر به چای داده نمی ‌شود و رنگ آن سبز باقی می ماند. طعم چای سبز نسبت به چای سیاه گیراتر است. این نوع چای در مقایسه با چای سیاه کافئین کمتری داشته و در نتیجه کمتر ایجاد بی خوابی می کند.

,

چای سبز مشابه سایر چای ها خواص ویژه ای دارد که برخی از آنها عبارتند از: بهبود عملکرد مغز، افزایش چربی سوزی و کمک به کاهش روزن، کاهش ریسک ابتلا به برخی از سرطان ها از جمبه سرطان پستان، پروستات و روده بزرگ، محافظت از مغز در برابر اثرات پیری، کاهش بوی بد دهان، جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت نوع 2، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و ... .

,

چای سبز نورجعفری یکی از بهترین ها در میان انواع چای های سبز تولیدی در ایران می باشد. چای سبز تولیدی مجموعه نورجعفری از کیفیتی بالا، تازگی، طعم و مزه ای خوش و البته قیمتی عالی برخوردار بوده که حاصل دسترنج کشاورزان  گیلان می باشد.

,

اگر تاکنون این محصول را تهیه نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما یک بار چای سبز نورجعفری را خریداری نموده و از طعم عالی و کیفیت بالای آن در کنار خواص فراوانی که دارد بهره مند شوید.

,

خرید چای ایرانی

,

بدون شک کیفیت بالای چای ایرانی در مقایسه با چای خارجی بر هیچ کس پوشیده نیست. نه تنها کیفیت که عطر، طعم و ماندگاری بالای چای ایرانی سبب می شود تا این نوع از چای به عنوان بهترین چای در سطح جهانی شناخته شود.

,

چای ایرانی با وجود تنوع بالایی که دارد قادر است پاسخگوی طیف وسیعی از سلایق و طبع ها باشد و هر فرد بنا به ذائقه ای که دارد بدون شک مصرف کننده یکی از انواع چای ایرانی خواهد بود.

,

آنچه باعث ایجاد تفاوت میان چای ایرانی و خارجی می شود عدم استفاده از مواد افزودنی برای رنگ و عطر بیشتر در چای ایرانی است. چای ایرانی اصل، سالم و طبیعی است و هیچ افزودنی در آن وجود ندارد.

,

لیست قیمت چای ایرانی

,

اما تنها این مساله عامل تفاوت نیست؛ آب و هوای خوب مناطق شمال کشورمان باعث شده است تا چایی که در این مناطق کشت می‌شود بدون نیاز به استفاده از سموم شیمیایی برای مقابله با آفات رشد نماید. از این رو چای ایرانی از معدود چای هایی است در دنیا که بدون استفاده از سموم شیمیایی تولید می‌شود و این مساله خود بر کیفیت و ارزش چای ایرانی در مقایسه با چای های خارجی می افزاید.

,

بهترین کارخانه چای ایران

,

مجموعه چای نورجعفری در استان گیلان با بیش از 6 دهه فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع چای مرغوب ایرانی توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید و به عنوان یکی از معروف ترین و نامدار ترین تولیدکنندگان در این عرصه در کشور و به ویژه در سطح استان گیلان شناخته شود.

,

کارخانه چای نورجعفری

,

کارخانه نورجعفری که از سال 1337 در صنعت چای کشور حضور داشته همواره سعی در تولید چای با کیفیت بالا که از مزارع مرغوب گیلان برداشت می شود دارد. موسس کارخانه چای نورجعفری حاج سید نورالدین جعفری می باشد و همانطور که مشخص است نام این مجموعه از نام موسس آن گرفته شده است.

, کارخانه نورجعفری ,

از افتخارات مجموعه چای نورجعفری می توان به رضایت بالای مشتریان و رعایت استاندارد های لازم اشاره کرد.

,

خرید چای از کارخانه لاهیجان

,

کارخانه چای نورجعفری به عنوان بهترین کارخانه چای در ایران و گیلان شناخته شده است. طعم ماندگار چای طبیعی نورجعفری حاصل دسترنج  گیلان می باشد که به طور مستقیم از باغات چای لاهیچان به دست مصرف کنندگان می رسد.

,

کارخانه چای لاهیجان

,

علاقه مندان به خرید از مجموعه چای نورجعفری می توانند در هر کجای ایران که باشند درب منزل تحویل بگیرند. همچنین مشتریان، مسافران و علاقه مندان به خرید حضوری می توانند با مراجعه به فروشگاه مرکزی این مجموعه در لاهیجان  خیابان امام خمینی رو به رو سینما شهر سبز دفتر مرکزی چای نور جعفری به شماره تماس 01342344966 نسبت به خرید محصولات موردنظر خود اقدام نمایند.

,

کارخانه مرکزی چای نورجعفری محل تحویل برگ سبز چای کشاورزان و آماده سازی فرآیند تولید چای لاهیجان است. بازدید از فضای عمومی این کارخانه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند همه روزه برای بازدید از این مجموعه  مراجعه نمایند.

,

انتهای پیام؛ 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه