اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

گروه های جهادی بسیج در راستای تبیین دستاوردهای جهادی نقش آفرینی کنند

گروه های جهادی بسیج در راستای تبیین دستاوردهای جهادی نقش آفرینی کنند
کریمی گفت: یکی از مسایل دیگری که گروه های جهادی بسیج باید به آن توجه داشته باشند تبیین دستاوردهای جهادی است و باید به عنوان سفیران کار و تلاش در این راستا گام بردارند و رسانه ها نیز باید یاری رسان جهادگران باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله عصر امروز در آیین سرکشی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی شهرستان زرندیه و برنامه های دهه امامت و ولایت در این شهرستان گفت: تفکر و فرهنگ بسیج از یادگاران ارزشمند حضرت امام (ره) است و بسیج با عملکرد درخشانی که از خود برجای گذاشته امروز به نمایشگاه ایثار و مجاهدت در همه بخش ها تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیج در عرصه های مختلف و با گستره ای از خدمات گوناگون در سایر فعالیت ها پیشرو و پیشگام است و امروز به یک نیرو و تفکر ارزشمند و البته مقتدر تبدیل شده که ورود آن به هر بحران و مشکلی خاتمه دهنده خواهد بود و تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی این مسئله را اثبات می کند.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: بسیج در طول انقلاب اسلامی نشان داده همراه مردم و کاملا مردمی است و هرکجا مشکل و گرفتاری برای مردم ایجاد می شود بسیج گره گشا و نجات دهنده است.

,

وی بیان کرد: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی بسیج همچنان کارآمد و پویا در راستای خدمت به مردم در میدان حضور دارد و ورود بسیج در عرصه های مختلف کارآمدی و نجات بخش بودن آن را همواره ثابت کرده است.

,

کریمی ادامه داد: بسیج در مسیر خدمت رسانی همه جانبه به مردم متوقف نخواهد شد و به عنوان پشیبان بزرگ ملت همچون پناهگاهی برای مستضعفین عالم است که برای خدمت به مردم آماده هرگونه مجاهدت است.

,

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اقشار بسیج که از بطن مردم و جوانان مومن و متدین هستند بسیج سازندگی است که در راستای همگانی شدن گفتمان جهادی بسیج تلاش می کنند چراکه اعتقاد داریم تنها راه حل مشکلات و رسیدن به پیشرفت کار جهادی و روحیه بسیجی است.

,

فرمانده سپاه روح الله گفت: یکی از مهمترین انتظاراتی که از بسیج سازندگی از طی سال های قبل وجود داشته گسترش حضور عموم مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان در فعالیت های جهادی است که خوشبختانه در این راستا موفق عمل کرده است.

,

وی پایکار آوردن بسیج مردمی برای حل مشکلات را یکی از راهکارهای عبور از مقطع فعلی خواند و گفت: بسیج سازندگی در این راستا علاوه بر اینکه پیشتاز است باید همواره در این مسیر گام بردارد.

,

فرمانده سپاه روح الله افزود: در سطح استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی وجود دارد که در عرصه های مختلف منشا خدمات گسترده ای هستند و امروز گفتمان جهادی باید در سایر بخش های کشور راه بیفتد.

,

وی اظهار کرد: کشور نیازمند راه اندازی گفتمان جهادی در سایر بخشها است و در این مسئله همه افراد باید نقش آفرینی کنند ولی گروه های جهادی بسیج در این مهم نقش به سزایی دارند.

,

فرمانده سپاه روح الله اضافه کرد: یکی از مسایل دیگری که گروه های جهادی بسیج باید به آن توجه داشته باشند تبیین دستاوردهای جهادی است و باید به عنوان سفیران کار و تلاش در این راستا گام بردارند و رسانه ها نیز باید یاری رسان جهادگران باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی بسیج که عمدتا از جوانان و نوجوانان هستند با حضورشان در مناطق محروم و روستایی امید را در بین مردم تقویت می کنند و می توان گفت جهادگران بسیجی امیدهای انقلاب هستند که در گام دوم برای رسیدن به اهداف نقش به سزایی دارند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه