اخبار داغ

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی:

اقتدار و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سدی محکم در برابر تهدیدات دشمنان است

اقتدار و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سدی محکم در برابر تهدیدات دشمنان است
عبداللهی گفت: اقتدار و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سدی محکم در برابر تهدیدات دشمنان است و لذا تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور ضامن حفظ دستاوردهای نظام اسلامیو آرمان های حصرت امام(ره) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان مرکزی گفت: تمام سعی و تلاش سازمان قضایی نیروهای مسلح بر حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح برای انجام ماموریت ها و وظایف آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: شناسایی و رفع موانع در راستای اجرای موفق ماموریت های نیروهای مسلح از دیگر ماموریت های سازمان قضایی است که در این راستا انجام وظیفه می کند.

,

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح در کشور ایجاد و برقراری امنیت در سایر بخش های کشور است و سازمان قضایی نیروهای مسلح آنها برای انجام این رسالت خطیر حمایت و پشتیبانی می کند.

,

وی بیان کرد: نیروهای مسلح از کیان و حریم مقدس نظام اسلامی دفاع می کنند و در عرصه های مختلف برای مردم و انقلاب امنیت ایجاد می کنند.

,

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه به برکت وجود تفکر انقلاب اسلامی نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی همواره منشا خدمات و برکات موثری برای مردم و انقلاب بوده اند و توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف را خنثی کرده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: اقتدار و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سدی محکم در برابر تهدیدات دشمنان است و لذا تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور ضامن حفظ دستاوردهای نظام اسلامیو آرمان های حصرت امام(ره) است.

,

در پایان این مراسم از زحمات آقای امیر جلالی تقدیر و دکتر عباس قاسمی به عنوان دادستان نظامی استان مرکزی معارفه شد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه