اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اجرای طرح ساماندهی فضای مجازی امنیت کاربران و جلوگیری از آسیب ها را به دنبال دارد

اجرای طرح ساماندهی فضای مجازی امنیت کاربران و جلوگیری از آسیب ها را به دنبال دارد
اسماعیلی گفت: اجرای طرح ساماندهی فضای مجازی امنیت کاربران و جلوگیری از آسیب ها را به دنبال دارد که به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی و دولت جدید می توانند به نحو بهتری این فضا را مدیریت نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به طرح حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت فضای مجازی در اختیار ما نیست به همین دلیل نظارت لازم آنگونه که نیاز است صورت نمی گیرد در صورتی که اگر اینترنت داخلی باشد علاوه بر نظارت کافی بر این فضا، امنیت مورد نیاز را برای کاربران فراهم می کند تا از این فضا استفاده نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همیشه بر این موضوع تاکید ویژه ای داشتند و در این راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی موافقت کردند که ضروری است تا امنیت و کارایی این فضا به گونه ای باشد که به فعالیت های خود بپردازند.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی و دولت جدید می توانند به نحو بهتری این فضا را مدیریت نمایند و با توجه به اینکه مدیریت شبکه های اجتماعی در خارج از مرزهاست و شاهد هجمه های گسترده و گاهی مسائل و مشکلاتی در این فضا هستیم که اگر امنیت در این فضا ایجاد شود بسیاری از این مشکلات برطرف خواهد شد.

,

اسماعیلی با بیان اینکه همه سنین در فضای مجازی حضور دارند و این فضا نیازمند امنیت است، خاطر نشان کرد: بسیاری از والدین برای حضور فرزندانشان در این فضا دغدغه و نگرانی دارند در صورتی که اگر این فضا مدیریت شود و حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی مد نظر قرار گیرد، ساماندهی و اجرای این طرح قطعا امنیت روانی خاصی را به دنبال دارد و از آسیب های ایجاد شده در این فضا جلوگیری می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه