اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی:

تقویت پیام رسان های داخلی از اهداف طرح ساماندهی فضای مجازی است

تقویت پیام رسان های داخلی از اهداف طرح ساماندهی فضای مجازی است
ویسکرمی گفت: در راستای اجرای این طرح بحث حمایت از کاربران و حمایت از افرادی که برای پلتفرم های فضای مجازی تلاش دارند در دستور کار قرار دارد چرا که تاکنون حمایت های لازم از تقویت پیام رسان های داخلی صورت نگرفته است.ضای مج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به طرح ساماندهی فضای مجازی اظهار داشت: ساماندهی فضای مجازی یکی از اولویت های کشور است که کمیسیون فرهنگی بارها این طرح را بررسی و حدود سه بار ویرایش شده که هدف اصلی ساماندهی فضای مجازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به اتفاقات فراوانی که در حیطه فضای مجازی در بخش های تجاری، روانی، امنیتی و… رخ می دهد در واقع هیچ قاعده مشخصی برای جلوگیری از این مشکلات در فضای مجازی وجود نداشت اما تلاش بر این است که با اجرای این طرح ساماندهی در فضای مجازی صورت گیرد.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جنبه های قانونی در اجرای این طرح رعایت می شود، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح بحث حمایت از کاربران و حمایت از افرادی که برای پلتفرم های فضای مجازی تلاش دارند در دستور کار قرار دارد چرا که تاکنون حمایت های لازم از تقویت پیام رسان های داخلی صورت نگرفته است.

,

ویسکرمی عنوان کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، تقویت پیام رسان های داخلی و اینکه پیام رسان های خارجی باید با مجوز فعالیت داشته باشند چرا که گاهی فعالیت پیام رسان های خارجی مشکلاتی را ایجاد می کند.

,

وی بیان کرد: همانطور که در فضای حقیقی جامعه قاعده و قانون هایی وجود دارد ضروی است تا در فضای مجازی این قواعد اجرا شوند البته تلاش می شود تا پیام رسان های داخلی به سمت خودکفایی هدایت شوند.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رها شدگی فضای مجازی مشکلاتی را در بخش های مختلف ایجاد می کند و جرائمی در این فضا رخ می دهد اما با اجرای این طرح علاوه بر اینکه همه می توانند از مزایای آن بهره مند شوند، از آسیب های این فضا در امان خواهند ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه