اخبار داغ

نماینده مردم سنقر در مجلس:

طرح صیانت حقوق کاربران دنبال فیلترینگ پیام‌رسان‌ها نیست

طرح صیانت حقوق کاربران دنبال فیلترینگ پیام‌رسان‌ها نیست
حسینی‌کیا با تأکید بر اینکه هجمه‌ها علیه طرح مجلس بر مبنای شایعات است، گفت: این طرح به هیچ عنوان به دنبال محدودیت اینترنت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون طرح صیانت از حقوق کاربران گفت: تبلیغاتی که علیه طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی مجلس در برخی رسانه‌ها انجام می شود، خلاف واقع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه طبیعی است که باید از حقوق کاربران صیانت کرد اظهار داشت: در سال گذشته اینستاگرام 1500 میلیارد فقط سود گرفته از کسانی که تبلیغات انجام می‌دهند حال سئوال این است که آیا نباید جایی وجود داشته باشد که مشخص کند چه چیزی تبلیغ شود یا نشود؟

,

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه هجمه‌ها علیه این طرح بر مبنای شایعات است، عنوان کرد: این طرح به هیچ عنوان به دنبال محدودیت اینترنت نیست بلکه هدف این است که اطلاعات کاربران مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.

,

حسینی‌کیا افزود: عده‌ای برای مقابله با این طرح فضاسازی می‌کنند و عده‌ای نیز چون از واقعیت طرح اطلاع ندارند در دام این فضاسازی‌ها قرار می‌گیرند در حالی که این طرح در واقع به نفع خود کاربران و مردم است.

,

وی تأکید کرد: در حال حاضر 13 درصد اینستاگرام خرید و فروش اسلحه است آیا دولت در قبال این مسئله هیچ وظیفه‌ای ندارد؟

,

حسینی‌کیا با بیان اینکه طرح صیانت حقوق کاربران دنبال فیلترینگ پیام‌رسان‌ها نیست تصریح کرد: بحث فیلترینگ پیام‌رسان‌هایی مانند اینستاگرام مطرح نیست بلکه بحث پذیرش قواعد و قوانین توسط طرف مقابل است و باید قواعدی وجود داشته باشد و یقینا این طرح به دنبال محدود کردن فعالیت‌های عادی در فضای مجازی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه