اخبار داغ

کارشناس فضای مجازی مطرح کرد:

نقش‌آفرینی شبکه ملی اطلاعات درزمینهٔ اشتغال‌زایی دیجیتالی

نقش‌آفرینی شبکه ملی اطلاعات درزمینهٔ اشتغال‌زایی دیجیتالی
ولی منشیان گفت: شبکه ملی اطلاعات فرصت موردنظر برای اشتغال‌زایی دیجیتالی را فراهم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ولی منشیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به طرح حمایت کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، اظهار داشت: کاربران فضای مجازی در ایران نقشه راه مستقیم حمایتی ندارند و به‌عنوان مصرف‌کننده فقط پول را به جیب پیام‌رسان‌های خارجی می‌فرستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: نبود شبکه ملی اطلاعات درزمینهٔ حمایت از کاربران و خدمات کاربردی فضای مجازی چالش بزرگی است که فقط پیام‌رسان‌های خارجی از این بازار آشفته سوءاستفاده می‌کنند.

,

کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی عنوان کرد: حقوق فعالان مجازی بارها در این فضای غیر ایرانی تضییع‌شده و کسب‌وکارهای ایرانی و اسلامی درخطر نابودی قرارگرفته است.

,

وی تصریح کرد: شبکه ملی اطلاعات فرصت موردنظر برای اشتغال‌زایی دیجیتالی را فراهم می‌کند و موقتی نیست و قواره قانونی و هدفمند دارد.

,

ولی منشیان گفت: در برخی کشورها از قبیل هند این اجازه به پیام‌رسان‌های خارجی از قبیل توییتر داده نشد که بخواهند در تولید محتوا برخلاف قوانین آن کشور عمل شود.

,

کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی بیان کرد: قوانین خاصی برای حمایت از کاربران و خدمات پایه فضای مجازی وجود ندارد و در این راستا نیاز است بیشتر متولیان امر چه در مجلس و چه در دولت مشارکت و همکاری باهم داشته باشند تا قوانین متناسب حمایتی تهیه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه