اخبار داغ

امام جمعه بیجار در جشن غدیر عنوان کرد:

واقعه غدیرهویت اسلام است/ هدف دشمنان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است

واقعه غدیرهویت اسلام است/ هدف دشمنان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است
امام جمعه بیجار با تاکید بر اینکه واقعه غدیر هویت اسلام است، گفت: این عید سعید تنها اختصاص به شیعه ندارد و هدف دشمنان اسلام تفرقه بین شیعه و سنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام علی مرادی در مراسم جشن غدیر که با حضور مردم و مسوولان در پیاده راه اردلان برگزارشد ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: ماجرای غدیر تنها اختصاص به شیعه ندارد و مختص اسلام است و اگر غدیر از آموزه های دینی جدا شود چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی افزود: واقعه غدیر و بحث امامت و ولایت یک موضوع قرآنی است و در ماجرای غدیر از 20 هزار نفر تا 120 هزار نفر حضور داشته اند.

,

امام جمعه بیجار گفت: حضرت پیامبر اکرم(ص) در واقعه غدیر تنها جمله من کنت مولاه فهذا علی مولا را نگفتند، بلکه خطبه غدیر یک خطبه طولانی و مفصل است که موارد زیادی در خصوص اسلام در آن بیان شده است.

,

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: عید سعید غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان است و در یک کلام می توان گفت: عید غدیر هویت جهان اسلام است.

,

وی تصریح کرد: هیچ پیغمبری بدون جانشین و وصی نبوده و پیامبر اکرم(ص) در واقعه غدیر حضرت علی (ع) را بعنوان وصی و جانشین خود اعلام کرد.

,

امام جمعه بیجار تاکید کرد: واقعه غدیر در حجه الوداع پیامبر اکرم(ص) موجب اختلاف شیعه و سنی نیست، بر خلاف آن این مهم موجب وحدت شیعه و سنی است.

,

در ادامه این مراسم ورزشکاران باستانی کار، دف نوازان و گروه سرود انش آموزی به اجرای برنامه پراختند و از سادات اقشار مختلف تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه