اخبار داغ

روند صعودی کرونا در رامسر بحرانی شد؛

بستری ۱۱۶ بیمار کرونایی در رامسر/نمازخانه بیمارستان برای بستری بیماران تجهیز شد

بستری ۱۱۶ بیمار کرونایی در رامسر/نمازخانه بیمارستان برای بستری بیماران تجهیز شد
روند صعودی کرونا در رامسر بسیار بحرانی شده اما عادی انگاری فضای اجتماعی و جامعه کاملا مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، طی بیست و چهار ساعت گذشته با بستری ۲۶ نفر و ترخیص موقت ۱۵ نفر ، تعداد بستری های بیمارستان امام سجاد(ع) به ۱۱۶ نفر رسید.

متاسفانه با فوت دو نفر شامل یک جوان ۳۱ ساله رامسری و یک خانم ۸۷ ساله چابکسری تعداد افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه به ۵ نفر رسید.

همچنین ۱۵۰۰ نفر در ۹۶۳ خانواده به علت ابتلا به کرونا تحت درمان سرپایی و قرنطینه قرار دارند که متاسفانه بخشی از این افراد بی توجه به آن ، در فضای اجتماعی به فعالیت روزانه خود ادامه می دهند و عاملی برای انتشار گسترده تر ویروس می شوند.

روند صعودی کرونا در رامسر بسیار بحرانی شده اما عادی انگاری فضای اجتماعی و جامعه کاملا مشهود است.

برگزاری جشن های عروسی، تولد و آیین ها و مراسمات ختم نیز بی توجه به وضعیت کرونا در نقاط مختلف شهرستان درحال برگزاری است که نه متولیان امر و نه برگزار کنندگان هیچ توجهی به بحران کرونا و جان مردم ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

شبکه بهداشت و درمان نیز بطور مداوم با نامه نگاری و مصاحبه های رسانه ای هشدارهای لازم را به متولیان واحدهای مختلف اعلام می کند اما از آنجایی که این دستگاه بر اساس قوانین به تنهایی نمیتواند نسبت به پلمپ و برخورد اقدام کند و تمامِ وقت نیروهای این نهاد بر شناسایی و درمان و واکسیناسیون و ... صرف می شود، نیاز است هم افزایی بیشتری برای جلوگیری از تخلفات شکل گیرد.

از سوی دیگر انتظار می رود برگزارکنندگان و میزبانان جشن های و مراسمات نیز در این وضعیت بحرانی کرونا برای سلامت جان خود و نزدیکانشان برپایی اینگونه آیین ها را به تعویق بیندازند.

گفتنی است به علت افزایش چشم‌گیر مبتلایان و بیماران بستری ناشی از کرونا و تداوم این روند و پرشدن ظرفیت بخش های بیمارستانی ، مسئولان حوزه سلامت رامسر برای کاهش مشکلات مجبور به تجهیز نمازخانه بیمارستان امام سجاد(ع) جهت بستری بیماران سرپایی مبتلا به کرونا شدند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه