اخبار داغ

روایتی از یک خدمت؛

از "نذر آب" سیستان و خوزستان تا "اطعام علوی" ۷ هزار نیازمند در کرج

از "نذر آب" سیستان و خوزستان تا "اطعام علوی" ۷ هزار نیازمند در کرج
اصناف و بازاریان البرز به دور از اقدامات جزیره ای که در استان موج می زند، گرد هم آمده و با طرح اطعام علوی ۷ هزار گرسنه را سیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها در راستای اشاعه فرهنگ غدیر و سنت حسنه ای که توسط بزرگان و ائمه توصیه شده است، بازاریان و اصناف آستین همت بالا زده و دور هم جمع شده اند تا بتوانند در قالب اطعام علوی، نیازمندان و کارتن خواب های شهر کرج را برای یک روز هم شده سیر نگاه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اصناف در تمامی عرصه های سخت و فراز و نشیب ها کنار مردم بوده و به دور از اقدامات جزیره ای که در استان البرز انجام می شود، توانسته است دل محرومین را شاد کند، فرقی ندارد سیستان باشد یا اهواز، البرز باشد با گلستان، دست رد به سینه آنها نمی گذارد.
,
 
,
, ,
 
,
به مصلی کرج آمده ایم، جایی که همزمان با عید سعید غدیر خم خیرین اصناف استان البرز دست در دست هم داده و دیگ های پخت غذا را روشن کرده اند تا با پخت غذا، در پیروی از سیره اهل بیت (ع)دست نوازش مهربانانه خود را بر بر سر محرومین البرز بکشند.
,
 
,
کسبه، تجار، تولیدکنندگان، بازاریان، اصناف و بسیج، گروهی را به نام مرکز نیکوکاری البرز تشکیل داده اند، همین چند روز پیش بود که ۲۵۰ منبع ۵۰۰ لیتری و ۱۰۰۰ لیتری آب برای سیستان و بلوچستان ارسال کردند تا جهادگران به خانواده های نیازمند تحویل دهند.
,
 
,
, ,
 
,
خیرین اصناف به همین مقدار بسنده نکردند و ۵۰ هزار لیتر آب معدنی با تریلرهای سپاه،۴۰ هزار ماسک با فلیتراسیون بالای ۹۵ درصد به خوزستان و سیستان و بلوچستان ارسال کردند، آنها در ادامه فعالیت های خیرخواهانه شان امروز در مصلی امام خمینی (ره)  کرج ۴ هزار پرس غذا آماده کرده اند.
,
 
,
, ,
 
,
خیرین اصناف به مصلی کرج اکتفا نکرده و ۳ هزار پرس غذا در اردوگاه امام علی (ع) کرج تدارک دیده اند تا نیازمندان، کارت خوابان و محرومین این کلانشهر برای یک روز هم شده دغدغه ناهار نداشته و بتوانند با فارغ بال به استقبال عید سعید غدیر خم بروند.
,
 
,

آنچه امروز بازاریان البرز با سیر کردن فقرای شهر کرج انجام دادند نشان داد که در دل شهری که اقدامات جزیره ای مسئولین موج می زند، می توان اقداماتی را انجام داد که ورق فعالیت های بدون برنامه و حساب و کتاب را برگرداند و این کلانشهر را به سرمایه های اجتماعی امیدوار کند.

,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه