اخبار داغ

گزارش؛

جولان سودجویان پارکینگ های بدون مجوز در کرمانشاه

جولان سودجویان پارکینگ های بدون مجوز در کرمانشاه
در کلانشهر کرمانشاه شاهد جولان سودجویانی هستیم که بدون مجوز اقدام به اخذ حق پارک از شهروندان می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، متاسفانه در برخی مناطق کرمانشاه شاهد هستیم عده ای سودجو مانع ورود رانندگان برای پارک خودرو به کوچه ها می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

در برخی محلات پرتردد برخی به جای برج سازی و آپارتمان سازی سود خود را در خالی کردن زمینی بدون امکانات به عنوان پارکینگ می بینند که بر آن هم هیچ گونه نظارتی نیست.

,

با پیگیری این موضوع دریافتیم از سویی مسئولیت نظارت در حال واگذاری است از سوی دیگر عنوان شد قدرتی برای پلمب این پارکینگهای خصوصی نیست.

,

سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر  مسئولیتی در قبال پارکینگ‌ها ندارد

, سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر  مسئولیتی در قبال پارکینگ‌ها ندارد, سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر  مسئولیتی در قبال پارکینگ‌ها ندارد,

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: شهرداری دستور داده مدیریت پارکینگ‌های سطح شهر به سازمان حمل و نقل مسافر واگذار شود اما تاکنون این کار انجام نشده است.

,

, ,

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: تا زمانی که این نقل و انتقالات به صورت رسمی به سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر محول نشود کماکان مدیریت پارکینگها بر عهده سازمان مشاغل شهرداری است.

,

شهبازی با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در حال حاضر مسئولیتی در قبال پارکینگ‌ها ندارد، گفت: هنوز واگذاری مسئولیت به سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر انجام نشده اما در دست اقدام است.

,

سازمان مشاغل قدرتی ندارد ملک شخصی که به عنوان پارکینگ ساخته شده را پلمب کند

, سازمان مشاغل قدرتی ندارد ملک شخصی که به عنوان پارکینگ ساخته شده را پلمب کند, سازمان مشاغل قدرتی ندارد ملک شخصی که به عنوان پارکینگ ساخته شده را پلمب کند,

امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در بسیاری از مناطق مالک بدون اخذ مجوز ملک شخصی داشته و پارکینگی ساخته در حالی که با ما قرارداد نداشته است.

, مرصاد,

رئیس سازمان مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه گفت: در این صورت باید ما، یا مدعی العموم یا همسایگان به عنوان شاکی خصوصی از آنها شکایت کند، تشکیل پرونده انجام شود و دستگاه قضایی نسبت به پلمب مکان آنها اقدام کند زیرا سازمان مشاغل شهری بر آنها نظارتی ندارد.

,

حیدریان تصریح کرد: سازمان مشاغل شهرداری قدرتی ندارد ملک شخصی که به عنوان پارکینگ ساخته شده را پلمب کنیم زیرا طرف قرارداد نبوده است.

,

وی با بیان اینکه ابلاغ شده که مدیریت پارکینگ ها به سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر واگذار می شود، عنوان کرد: تا این لحظه مسئولیت بر عهده سازمان مشاغل شهرداری است و اگر پارکینگی تخلفی کند به عنوان متولی نسبت به فسخ قرارداد آنها اقدام می کنیم.

,

, ,

 رئیس سازمان مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون تنها شکایتی که به سازمان رسیده گلایه‌های مردم از قیمت گذاری پارک خودروها بوده که با اتحادیه مربوط صحبت کردیم و در حال پیشبردن موضوع بودیم  که اتحادیه نسبت به نرخ گذاری اقدام کند و پارکینگ داران را مکلف  به نصب نرخ نامه در ورودی پارکینگ کنیم.

,

حیدریان با بیان اینکه در این میان ابلاغ شر کت که مسئولیت به عهده سازمان تاکسیرانی گذاشته خواهد شد، گفت: درصدد بودیم پارکینگها را از نظر شکل ظاهری هم ساماندهی کنیم‌.

,

وی افزود: بسیاری از پارکینگها در فضای خاکی و پرچاله هستند می خواستیم در قالب قراردادهای جدید آنها را ساماندهی و مکلف به انجام زیباسازی کنیم.

,

حیدریان خاطرنشان کرد: همچنین از آنجا که پارکینگ ها، دکه ها و غرفه ها در حال حاضر پروانه کسب ندارند درصدد بودیم به دنبال رایزنی با اتاق اصناف برای آنها پروانه کسب صادر کنیم و آنها را مکلف کنیم که با ما قرارداد جدید منعقد یا تمدید کنند و در شروط قرارداد زیباسازی پارکینگها و نصب نرخنامه هم درج شود.

,

, ,

رئیس سازمان مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۶۲ پارکینگ زیر نظر سازمان مشاغل شهرداری کرمانشاه فعالیت دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه