اخبار داغ

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان خبرداد؛

عدم دسترسی ۳۰۰ مدرسه روستایی لرستان به اینترنت

عدم دسترسی ۳۰۰ مدرسه روستایی لرستان به اینترنت
سیاه منصور گفت: ۳۰۰ مدرسه روستایی در لرستان اینترنت ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سیاه منصور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، آموزش ها در فضای مجازی به دانش آموزان ارائه شد که در همین راستا هزار و ۸۰۰ مدرسه روستایی به اینترنت رایگان متصل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: رفع مشکلات اینترنت در بسیاری از مدارس روستایی در دستور کار قرار گرفت تا دانش آموزان این مناطق بتوانند از این فضا دروس و آموزشها را فراگیرند.

,

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ مدرسه در استان دسترسی به شبکه اینترنت ندارند که مشکل اصلی این مدارس به دلیل نبود زیر ساخت های لازم مانند عدم آنتن دهی و یا نبود برق است.

,

سیاه منصور عنوان کرد: با توجه به اینکه شرایط امسال برای حضوری یا غیر حضوری قطعی اعلام نشده، در صورتی که نیاز باشد این مدارس به اینترنت متصل شوند ابتدا باید زیر ساخت لازم برای این مناطق ایجاد شود تا مشکل اینترنت آنها نیز در دستور کار قرار گیرد و برطرف گردد.

,

وی بیان کرد: مشکل اینترنت برخی از این مدارس با نصب دکل برطرف می شود و برخی از این مدارس هم به دلیل کوچ نشنینی دسترسی به برق ندارند اما در مجموع در صورت رفع مشکلات زیر ساختی، به اینترنت متصل می‌شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه