اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی مجلس:

طرح صیانت از کاربران فضای مجازی برای دفاع از حقوق مردم است/ هیچ بحثی در خصوص فیلترینگ مطرح نیست

طرح صیانت از کاربران فضای مجازی برای دفاع از حقوق مردم است/ هیچ بحثی در خصوص فیلترینگ مطرح نیست
مهدی باقری با اشاره به طرح صیانت کاربران فضای مجازی گفت: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی برای دفاع از حقوق مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی باقری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح صیانت از کاربران فضای مجازی اظهار کرد: برخلاف تمامی هجمه ها این طرح در راستای حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و برای دفاع از حقوق کاربران کسب و کارهای مجازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اکنون اگر حق و حقوقی از کاربران فضای ضایع شود، قانونی برای آن وجود ندارد، ابراز کرد: با این طرح تکالیفی برای دولت تعیین شده تا از حقوق کاربران در ابعاد مختلف دفاع شود.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه این قانون هنوز تصویب نشده است، عنوان کرد: قرار است بر روی این طرح کار شود تا قانونی برای حمایت از کاربران فضای مجازی وجود داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه دولت باید خدمات بیشتری در این فضا برای کاربران فراهم کند، گفت: بی قانونی به ضرر مردم است و ما به عنوان نماینده مردم مخالف بی قانونی و هرج و مرج هستیم.

,

حجت الاسلام باقری با تاکید بر اینکه باید قانونی برای احقاق حقوق مردم وجود داشته باشد، افزود: اکنون مال مردم در این فضای بی قانون در خطر است که انتظار می رود در مجلس و کمیسیون مشترک به صورت دقیق مباحث مربوط به این طرح بررسی شود.

,

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چیزی در مجلس تصویب نشده و آن چیزی که اکنون بر سر آن بحث است، پیش نویسی بوده که قرار است بررسی شود.

,

وی با بیان اینکه ما نیز نکاتی داریم که باید در کمیسیون مشترک در مورد آنها بحث کرد، گفت: نمی شود به جای حل مسئله صورت مسئله را پاک کرد و به بی قانونی ادامه داد.

,

حجت الاسلام باقری با تاکید بر اینکه به هیچ وجه بحث فیلتر اینستاگرام و واتس آپ مطرح نیست، افزود: ما مدافع حقوق مردم هستیم و با شهامت از این حقوق دفاع خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه سایت های شرط بندی پول مردم را به تاراج می برند، اظهار کرد: این فضای بی قانونی باید اصلاح شود تا چنین سایت های پول‌های کلانی را از جیب مردم بیرون نکشند.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه عده ای به دنبال نگران کردن مردم هستند، تصریح کرد: نماینده باید شهامت این را داشته باشد تا منافع مردم تامین شود بنابراین سایت هایی که مخل امنیت جامعه هستند پشت بخشی از جوسازی ها علیه این طرح هستند البته برخی شیطنت های رسانه ای نیز از طرف عده ای دنبال می شود.

,

وی تاکید کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که از حقوق شان  دفاع خواهیم کرد و هیچ فیلترینگی نیز مطرح نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه