اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دولت روحانی ثابت کرد دل‌بستن به غرب سرابی بیش نیست/ رئیسی در همان سال اول باید گام‌های مؤثری بردارد

دولت روحانی ثابت کرد دل‌بستن به غرب سرابی بیش نیست/ رئیسی در همان سال اول باید گام‌های مؤثری بردارد
رضایی گفت: در واقع همین تجربه عملکرد دولت روحانی به وضوح نشان داد که دل بستن به غرب سرابی بیش نیست و راه حل مشکلات کشور فقط اتکا به ظرفیت‌های درونی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره روی کار آمدن رسمی دولت سیزدهم در روزهای آینده گفت: مردم ایران در آستانه پشت سر گذاشتن سخت‌ترین و سیاه‌ترین دوران مدیریتی کشور طی چهار دهه اخیر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: دولت حسن روحانی طی هشت سال گذشته هزینه‌های بسیار هنگفتی را بر مردم تحمیل کرد و کشور را سال‌ها به عقب بازگرداند.

,

تحلیلگر سیاسی با اشاره به بیانات دو روز قبل رهبر انقلاب اظهار داشت: دولت روحانی با شعار تنش‌زدایی و مذاکره و رابطه با غرب روی کار آمد و طی هشت سال گذشته همه تمرکزش را روی همین مسئله گذاشت اما نتیجه آن تحمیل سخت‌ترین شرایط اقتصادی بر کشور و مردم بود.

,

رضایی خاطرنشان کرد: در واقع همین تجربه عملکرد دولت روحانی به وضوح نشان داد که دل بستن به غرب سرابی بیش نیست و راه حل مشکلات کشور فقط اتکا به ظرفیت‌های درونی کشور است.

,

وی با اشاره به روزهای پایانی دولت روحانی عنوان کرد: حضور آیت‌الله رئیسی در رأس قوه مجریه یقینا موجب بازگشت امید به کشور خواهد شد؛ البته مردم از رئیسی انتظار معجزه ندارند، با این وجود اگر بگوییم صرف پایان دولت روحانی خود یک معجزه محسوب می‌شود، سخنی به گزاف نگفته‌ایم.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رئیسی کار سختی را پیش رو دارد بیان کرد: البته کار سخت است و روحانی دولت را با انبوهی از مشکلات تحویل رئیسی می‌دهد، اما اصلاح وضعیت کنونی نشدنی نیست و امید می‌رود که آیت‌الله رئیسی وضعیت را سامان دهد.

,

رضایی تأکید کرد: نکته کلیدی مربوط به دولت رئیسی، زمان است یعنی برخلاف آنچه که بیان می‌شود اینطور نیست که دولت سیزدهم برای بازگرداندن امید به جامعه چهار سال فرصت داشته باشد، بلکه باید در همان سال اول گام‌های مؤثری را بردارد تا مردم امیدوار شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه