اخبار داغ

امام جمعه بخش لاله‌آباد بابل:

تبعیض در اجرای قانون کاربری اراضی نگران‌کننده است/ غفلت مسئولان در اجرای پروژه‌ها

تبعیض در اجرای قانون کاربری اراضی نگران‌کننده است/ غفلت مسئولان در اجرای پروژه‌ها
محسن شیخی با انتقاد از اجرای قانون کاربری اراضی در مازندران، گفت: نباید قانون کاربری فقط برای قشر خاصی اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسن شیخی در گفت و گو با بلاغ، به ظرفیت‌های بخش لاله آباد اشاره کرد و گفت: علیرغم تخصیص بعضی از بودجه بسیاری از پروژه‌ها متاسفانه به علت غفلت برخی از مسئولان رها گردیده است و طولانی شده است.

شیخی افزود: بسیاری از پروژه‌هایی که نیمه کاره رها می شوند و باعث مستهلک  شدن بسیاری از تجهیزات می شود.

وی بیان داشت: از جمله دغدغه های این بخش نبود آنتن دهی و مشکل آب در دوبخش زراعی وشرب بوده است وبا توجه به پیگیری های صورت گرفته قرار است در اولین فرصت مشکل مرتفع شود.

امام جمعه لاله آباد ادامه داد:  ما در این بخش هم در زمان پربارانی وکم بارانی دچار مشکل هستیم و این در حالیست که بامکانیزه شدن دوسردهانه در این بخش مشکل را می توان حل کرد.
  
وی با اشاره به انتقاد به قانون کاربری در  مازندران عنوان داشت اگر قانون بازنگری در روستاهای مازندران صورت نگیرد مازندران دچار مشکلات فراوانی می شود.

شیخی گفت: بی تدبیری در قانون کاربری جای تاسف دارد و در حال حاضر نباید قانون کاربری فقط برای قشر خاصی مخصوصا برای کشاورزان اجرایی شود و برای قشر خاصی دیگر که با دور زدن قانون تغییر کاربری صورت گیرد.

امام جمعه لاله آباد با اشاره به اینکه  جایگاه نمازجمعه جایگاه مقدسی است که نمی توان آن را به کسی نسبت داد افزود: مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید بر حضور مستمر و مداوم در این فریضه عبادی و سیاسی اهمیت داده و از این فرصت برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند.

وی در پایان گفت: یکی از وظایفی که بر عهده ائمه جمعه است تبیین معارف اسلامی در جامعه بوده از این رو باید این موضوع در دستور کار تمامی ائمه جمعه قرار گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه