اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد؛

بستری ۳ هزار و ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران/ روند صعودی کرونا نگران‌کننده است

بستری ۳ هزار و ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران/ روند صعودی کرونا نگران‌کننده است
سیدعباس موسوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری‌شدن تعداد ۶۰۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعباس موسوی در گفت و گو با بلاغ، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۲۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۳۸۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم‌اکنون ۲هزار و ۱۱۲ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۳۱۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۳۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۳ بیمار جدید بستری و ۱۵۵ بیمار هم ترخیص شدند.

سیدفرزاد جلالی گفت: ۴۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی بیان کرد: شبانه‌روز گذشته با بستری‌شدن تعداد ۶۰۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه