اخبار داغ

یک اتفاق خوب؛

مثلث فاصله‌گذاری اجتماعی، ماسک و شست و شوی دست‌ها؛ ۳ دشمن کرونا/ واکسیناسیون ۴۲۰ هزار البرزی کووید۱۹ را به گوشه رینگ برد

مثلث فاصله‌گذاری اجتماعی، ماسک و شست و شوی دست‌ها؛ ۳ دشمن کرونا/ واکسیناسیون ۴۲۰ هزار البرزی کووید۱۹ را به گوشه رینگ برد
اگر چه تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ هر روز در حال افزایش است اما واکسیناسیون باعث شده است تا فوت مبتلایان کاهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، کرونا هر روز واگیردار تر از دیروز خواهد شد، این حال و روز استان البرز است و متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۲۰ نفر جان خود را از دست داده اند که نمی توان از این موضوع چشم پوشی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
شرایط بحرانی است و اغلب بیماران در انتظار تخت‌های خالی هستند اما روی دیگر شیوع ویروس کرونا، سرعت واکسیناسیون در استان البرز است، معلمان هم ثبت نام کرده و همانند دیگر اقشار برای تزریق واکسن کرونا به مراکز مورد نظر مراجعه می کنند.
,
 
,
قطار واکسیناسیون به ایستگاه معلمان البرز رسیده است، طاهری مدیر روابط عمومی ناحیه یک آموزش و پرورش کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ طرح واکسیناسیون می تواند تا حدودی استرس خانواده ها را کم کرده و زمینه آموزش حضوری را در مهر ماه ۱۴۰۰ فراهم می کند.
,
 
,
شعبانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج هم در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، می‌گوید، ما سعی می کنیم طی ۱۰ روز واکسیناسیون همکاران این ناحیه را انجام دهیم، اگر چه واکسیناسیون پایان کار نیست و مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
,
 
,
هنوز مثلث فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مکرر دست‌ها و استفاده از ماسک می تواند بهترین راهکار برای کاهش ابتلا به کرونا باشد، مردم باید بیشتر از قبل رعایت کنند و همان توجهاتی که در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا داشتند را امروز هم داشته باشند.
,
 
,
البته خستگی در مراکز واکسیناسیون معنا ندارد و کادر بهداشت هر چند با نیروی کم اما پر انرژی هر روز به عشق واکسینه کردن مردم در مناطق مختلف حضور پیدا می کنند، البرزی نیا رئیس مرکز بهداشت شرق کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید، مردم با مشاهده تب می توانند از مسکن های ضعیف استفاده کنند.
,
 
,
اگر چه تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ هر روز در حال افزایش است اما واکسیناسیون باعث شده است تا فوت مبتلایان کاهش پیدا کند، روزانه در استان البرز ۲۰ هزار نفر واکسینه می شوند و از ابتدای این طرح بیش از ۴۲۰ هزار نفر واکسینه شده اند.  
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه