اخبار داغ

واکنش مدیر آزمایشگاه میکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد به استخدام بدون آزمون/ جذب نیرو به صورت شرکتی و موقت است

واکنش مدیر آزمایشگاه میکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد به استخدام بدون آزمون/ جذب نیرو به صورت شرکتی و موقت است
مدیر آزمایشگاه میکانیک خاک کهگیلویه وبویراحمد گفت: نیرو مورد نیاز برای پروژه های طولانی به صورت شرکتی جذب می شوند و هر گونه استخدام رسمی مانند دیگر سازمان با برگزاری آزمون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علاء الدین حسانی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در واکنش به استخدام بدون آزمون در آزمایشگاه میکانیک خاک استان گفت: برخی پروژه ها  روند طولانی مانند یک ماه نیاز دارند در این راستا کارگری جذب می شود این افراد به صورت شرکتی هستند و با اتمام کار لغو قرار داد می شوند بنابراین آزمایشگاه استان به صورت موقت نیرو جذب می کند و با اتمام قرار داد لغو قرار داد می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر آزمایشگاه میکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جذب نیرو به صورت موقت بوده و این جذب شامل 2 نفر است و تمام ارگان های دولتی برای جذب دائمی نیرو باید از طریق برگزاری آزمون اقدام کند که آزمایشگاه میکانیک خاک استان از این موضوع مستثنی نیست.

,

وی عنوان کرد:  در تمام ایران جذب نیروی موقت به صورت شرکتی است به عنوان مثال در استان یزد، بوشهر به صورت موقت برای یک پروژه نیروی نیاز دارد و بعد از اتمام کار لغو قرار داد می شوند این موضوع از طریق شرکت بخش خصوصی صورت می گیرد.

,

حسانی با بیان اینکه آزمایشگاه میکانیک خاک از بودجه دولت استفاده نمی کند و به صورت هزینه درآمد است، گفت: نیروی کار موقت از استان برای یزد و بوشهر معرفی شدند و این نیروها در پایان کار لغو قرار داد می شوند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه