اخبار داغ

خبری که استاندار کهگیلویه وبویراحمد را به سی‌سخت کشاند/ تجمع مسافران پشت دروازه‌های سی‌سخت+تصاویر

خبری که استاندار کهگیلویه وبویراحمد را به سی‌سخت کشاند/ تجمع مسافران پشت دروازه‌های سی‌سخت+تصاویر
هجوم بی‌سابقه خودروهای غیربومی به سی‌سخت که مغایر مصوبات ستاد کرونا بوده استاندار کهگیلویه وبویراحمد را به سی‌سخت کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس درحالی که بارها شورای سلامت و ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دنا از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان خبرداده بودند، در ایام تعطیلات شاهد هجوم بی سابقه خودروهای غیربومی به سی سخت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هجوم بی سابقه خودروهای غیربومی به سی سخت که مغایر مصوبات ستاد کرونا بوده استاندار کهگیلویه وبویراحمد را به سی سخت کشاند.

,

پس از اعلام شیوع کرونای دلتا در شهر سی سخت سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردی با حضور برخی دستگاه های خدمات رسان با برپایی ایستگاه کنترل ورودی در شهر سی سخت از ورود خودروها با پلاک غیربومی بومی جلوگیری می کنند. 

,

انتشار خبری مبنی بر "مصوبات بر زمین مانده ستاد کرونا در دنا/هجوم خودروهای غیربومی به چشمه میشی+عکس" از سوی این پایگاه خبری موجب شد استاندار کهگیلویه وبویراحمد از ایستگاه ورودی سی سخت بازدید کند و از نزدیک شاهد کنترل ورودی این شهر باشد.

, مصوبات بر زمین مانده ستاد کرونا در دنا/هجوم خودروهای غیربومی به چشمه میشی+عکس,

مردم زلزله زده شهرستان دنا که این روزها حسایی درگیر ساخت و ساز منازل تخریب شده هستند دیگر توانایی روبه رو شدن با بیماری منحوس کرونا را ندارند و لازم است که مسولان تهمیدات ویژه با قابلیت اجرایی شدن را در نظر بگیرند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه