اخبار داغ

امروز؛

آیت‌الله شاهچراغی از تریبون نمازجمعه خداحافظی کرد/ امام جمعه جدید سمنان هفته آینده معرفی می‌شود

آیت‌الله شاهچراغی از تریبون نمازجمعه خداحافظی کرد/ امام جمعه جدید سمنان هفته آینده معرفی می‌شود
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن خداحافظی با مردم، آخرین خطبه‌های نمازجمعه را در مقام امامت جمعه سمنان خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به قبولی استعفایش توسط مقام معظم رهبری گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بنده را در نمازهای جمعه مورد لطف قرار دادند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جواب استعفایم احسان مجدد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان با اشاره به حضور ۲۰ ساله سمنانی ها در نمازجمعه افزود: از مردم ولایی و شهید پرور سمنان سپاسگزارم که در سرما و گرما در نمازجمعه‌ها حضور پیدا کردند.

,

وی با تشکر از امام جمعه‌های موقت این شهر اظهار کرد: ائمه موقت جمعه بازوهای من بودند و در روزهایی که نمی‌توانستم با خطبه‌های قوی نماز جمعه را برپا می‌کردند.

,

شاهچراغی همچنین از ستاد نمازجمعه، مسئول دفتر خود، آیت‌الله سید احمد خاتمی مشاور خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامان جمعه، علما و مسئولین استان که در این سال‌ها خدمت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

,

نماینده پیشین ولی فقیه در استان تصریح کرد: در مقام امامت جمعه باشم یا نباشم، تا نفس می‌کشم در خدمت مردم ولایتمدار سمنان خواهم بود و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم.

,

وی با اشاره به اینکه تا جمعه آینده امام جمعه جدید توسط مقام معظم رهبری معرفی می‌شود، بیان کرد: حمایت از امام جمعه جدید بر همه لازم و واجب است و من هم همراه و حامی او هستم.

,

شاهچراغی از جوانان خواست تا بیشتر در نماز جمعه حضور یابند و آن را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه