اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

وعده‌های غرب و آمریکا دروغی بیش نیست/ لزوم جلوگیری از ساخت‌وسازها و تصرف به حریم رودخانه‌ها

وعده‌های غرب و آمریکا دروغی بیش نیست/ لزوم جلوگیری از ساخت‌وسازها و تصرف به حریم رودخانه‌ها
محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به اینکه غربی‌ها هیچ گاه به تعهداتشان عمل نکردند، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری هرجا که کارها را منوط به غرب و مذاکره با آمریکا کردیم ناموفق بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی و گرامیداشت مناسبت‌های هفته پیش روی، سالروز خجسته ولادت حضرت امام موسی بن جعفر (ع) را تبریک گفت و افزود: این امام بزرگوار سیره مبارزه با ظلم را درپیش گرفتند و سالهای متمادی عمرشریفشان در زندان سپری شده است.

وی با گرامیداشت سالروز شیخ فضل الله نوری اظهار داشت: به فرمایش حضرت امام راحل، شیخ فضل الله طرفدار استبداد و دیکتاتوری نبود و اعتقاد داشت حکومت باید مشروطه مشروعه باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، روز مباهله و سالروز انگشتر بخشیدن حضرت علی (ع)، سالروز صدور فرمان مشروطیت و غیره، این مناسبت‌ها را گرامی داشت.

محمدی لائینی به اهمیت نمازجمعه اشاره کرد و گفت: نمازجمعه دارای اهمیت فراوان است و از کسانی که به نمازجمعه توجه نمی‌کنند، گلایه کرد.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه صرف پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال آبگرفتگی کافی نیست، بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: باید مسیرهای آب و حاشیه رودخانه‌ها را آزاد گذاریم و از ساخت و ساز در آن جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران برلزوم آزادسازی حریم رودخانه تجن تاکید کرد و از مسئولان خواست تا با ساخت وسازها و تصرف بستر رودخانه‌ها و موانع موجود برخورد کنند

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مسائل خوزستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی از مسئولان توصیه‌های را جدی نمی‌گیرند و به آن عمل نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره برجام، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی و غیره بسیار مهم است و مسئولان باید این مسائل را جدی گیرند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: اگر مسئولان به توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره مقابله با فساد و چگونگی ارتباط با غرب و استکبار جهانی توجه می‌کردند، شاهد بسیاری از مسائل کنونی نبودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به آخرین دیدار دولت کنونی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هرجا که کارها را منوط به غرب و مذاکره با آمریکا کردیم ناموفق بودیم و هرجا از مذاکره با آمریکا قطع امید کردیم، توفیق داشتیم.

وی با عنوان اینکه غرب هیچ گاه به وعده‌هایش عمل نمی‌کند زیرا خواهان رشد و توسعه ما نیستند، گفت: مشکلات را با سازش با غرب نمی‌توان حل کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه