اخبار داغ

آنچه در نماز‌جمعه این هفته یزد گذشت؛

تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود

تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود
ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد: تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود

, امام جمعه یزد: تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود, امام جمعه یزد: تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود,

آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: دولت جدید باید مشکلات مردم را به صورت جدی رصد کرده و برای حل آن‌ها چاره اندیشی کند.

,

وی افزود: مردم از دولت جدید انتظار دارند جهادگرانه و با توکل به خدا برای حل مشکلات آن‌ها گام بردارند و در این راستا باید از نخبگان و جوانان استفاده شود.

,

امام جمعه یزد با اشاره به دیدار دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: باید فرمایشات رهبر انقلاب، فصل‌الخطاب همه مسوولان برای برون‌رفت از مشکلات و تداوم عزت و اقتدار کشور باشد.

,

ناصری با بیان اینکه غربی‌ها به ویژه آمریکا هیچگاه دوست ما نبوده‌اند، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند ما در این دوره تجربه تلخی از اعتماد به غرب داریم و به خوبی آشکار شد که نباید این تجربه را تکرار کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها همواره برای ما ضرر و خسران به همراه داشته‌اند، عنوان کرد: باید با اتکا به خود و توکل به خدا برای رشد و توسعه قدم برداریم، چرا که هر زمان این مهم را اجرا کردیم، به موفقیت دست یافتیم.

,

امام جمعه یزد تصریح کرد: در برجام، آمریکا به رغم تمامی وعده‌های خود بر خلاف آن عمل کرد و شاهد افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای گسترده بودیم و این روحیه توسط جبهه استکبار علیه کشور ما ادامه دارد.

,

ناصری اضافه کرد: دلبستگی به قول‌های دروغین آمریکا و اروپا هیچ فایده‌ای به حال مردم و کشور ندارد و باید مردم و مسوولان با همدلی برای ساختن کشوری مقتدر بیش از گذشته تلاش کنند.

,

امام جمعه ابرکوه: امید به غرب نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی نداشته است

, امام جمعه ابرکوه: امید به غرب نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی نداشته است, امام جمعه ابرکوه: امید به غرب نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی نداشته است,

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امید به غرب نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی برای ما نداشته است.

,

وی افزود: یکی تجربه های بزرگ  امّا تلخ و درس‌آموزی که به دست آمده درس بزرگ بی‌اعتمادی به غرب است.

,

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: غربی‌ها گویا مأموریت خود را فقط در ضربه زدن به ما می‌دانند و جاهایی هم که ضربه نزدند نتوانستند نه اینکه نخواستند.

,

حسینی عنوان کرد: هر جا امید به وعده‌های پوچ غرب بود سرانجامش ناکامی و شکست بود و هر جا اعتماد و امید به مردم و عنایت الهی بود موفقیّت و پیشروی بود.

,

وی تصریح کرد: امیدواریم آن‌ها که همچنان خواب آمریکا را می‌بینند بیدار شوند و بر خوش‌باوری و ساده‌انگاری منفعلانه خود خط بطلان بکشند.

,

امام‌جمعه مهریز: رئیس جمهور جدید از نقاط ضعف دولت‌های قبل پرهیز کند

, امام‌جمعه مهریز: رئیس جمهور جدید از نقاط ضعف دولت‌های قبل پرهیز کند, امام‌جمعه مهریز: رئیس جمهور جدید از نقاط ضعف دولت‌های قبل پرهیز کند,

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: رییس‌جمهوری منتخب برای موفقیت و غلبه بر مشکلات و خدمت بیشتر و بهتر به مردم و کشور از نقاط قوت دولت‌های گذشته استفاده و از نقاط ضعف هم به شدت پرهیز کند.

,

وی افزود: برای توسعه و تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات ملت، رییس‌جمهور منتخب از موفقیت گذشتگان استفاده کند.

,

امام‌جمعه مهریز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع اعضای دولت اظهار داشت: دولت آمریکا و حامیان اروپایی او در برجام و سایر موارد نشان دادند که به هیچکدام از تعهدات جهانی پایبند نیستند و فقط منافع خود را دنبال کنند.

,

محی‌الدینی خاطرنشان کرد: با وجودی که ملت ایران همواره به تعهدات خود در مسایل جهانی و منطقه‌ای احترام می‌گذارد و پایبند است اما دشمنان به دنبال تضعیف نظام و ضربه‌زدن به آن هستند.

,

وی با تأکید بر اهمیت رسیدگی به مردم به خصوص اقشار ضعیف و روستاییان، یادآور شد: مسوولان رسیدگی به مشکلات ساکنان این مناطق به خصوص حل مشکل آب شرب و کشاورزی را پیگیری کنند.

,

امام جمعه بافق: خواسته مردم از قوه قضائیه، برخورد قانونی با مسئولین دولت کنونی است

, امام جمعه بافق: خواسته مردم از قوه قضائیه، برخورد قانونی با مسئولین دولت کنونی است, امام جمعه بافق: خواسته مردم از قوه قضائیه، برخورد قانونی با مسئولین دولت کنونی است,

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در دیدار دولت با رهبر معظم انقلاب، ایشان مهمترین عبرتِ این دولت را اینگونه بیان کردند که غرب هر جا بتواند به کشور لطمه می‌زند.

,

وی با بیان اینکه چرا دولت به موضوع انرژی هسته‌ای در تولید برق توجه نکرد، اظهار داشت: وقایع امروز خوزستان، قطعی‌های مکرر برق نمونه‌هایی از بی‌تدبیری دولت کنونی است.

,

امام جمعه بافق افزود: معطل کردن هشت ساله کشور به برجامِ نا فرجام، نمونه دیگری از بی‌تدبیری این دولت بود.

,

 سعادت‌فر خاطرنشان کرد: از بین بردن حدود شصت تن طلای کشور، افزایش قیمت سیمان و... از مواردی است که باعث می‌شود تا دولت بعد را با مشکل مواجه کند.

,

وی با بیان اینکه دولت بخاطر بی‌تدبیری‌ها و ضرباتی که به کشور زده از مردم عذرخواهی کند، تأکید کرد: مردم از رئیس قوه قضائیه می‌خواهند که با رئیس دولت و دیگر ارکان دولت، براساس قانون با برخورد کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه