اخبار داغ

معاون محیط زیست لرستان:

۲۱۰ واحد آلاینده خدماتی و صنعتی در لرستان اخطار زیست‌محیطی گرفتند

۲۱۰ واحد آلاینده خدماتی و صنعتی در لرستان اخطار زیست‌محیطی گرفتند
برنا گفت: ۲۱۰ اخطار زیست محیطی به واحدهای خدماتی و صنعتی داده شده و ۳۵ واحد آلاینده خدماتی، صنعتی و تولیدی شناسایی شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام برنا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی استان به صورت مستمر پایش می شوند که پایش ها به صورت پایش نظارتی، خوداظهاری و آنلاین است و در این پایش ها واحدهایی که مشکل آلایندگی و زیست محیطی دارند شناسایی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: هدف از پایش ها این است که واحدها در صورت داشتن مشکل زیست محیطی، مشکل را برطرف نمایند که پسماند و پساب فاضلاب مهمترین مشکل زیست محیطی در واحدهای آلاینده می باشد.

,

معاون محیط زیست لرستان تصریح کرد: در سال جاری ۲۱۰ اخطار زیست محیطی به واحدهای خدماتی و صنعتی داده شده و ۳۵ واحد آلاینده خدماتی، صنعتی و تولیدی شناسایی شده اند.

,

وی عنوان کرد: واحدهای آلاینده پس از شناسایی، مشمول عوارض آلایندگی شده و موظف به رفع مشکل آلایندگی هستند که در مهلت ارائه شده باید رفع مشکل نمایند.

,

برنا بیان کرد: واحدهایی که اخطار زیست محیطی دریافت می کنند باید مشکل را برطرف کنند و در صورت عدم رفع مشکل آلایندگی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه