اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

قیمت ۶۴۰۰تومانی شیرخام، کمکی حداقلی به صنایع دام کشور است/ همچنان حجم انبوهی از نهاده در گمرکات دپو شده

قیمت ۶۴۰۰تومانی شیرخام، کمکی حداقلی به صنایع دام کشور است/ همچنان حجم انبوهی از نهاده در گمرکات دپو شده
نظری با بیان اینکه خرید شیرخام به مبلغ هر لیتر ۶۴۰۰ تومان باید اجرا شود، تصریح کرد: این مبلغ کمکی حداقلی به صنعت دام کشور است با این حال هنوز هم نمایندگان دامداران بر این باورند که قیمت ابلاغی با قیمت واقعی فاصله دارد و باز هم متحمل ضرر می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب، در خصوص پایین بودن قیمت خریداری شده شیرخام از دامداران علیرغم افزایش قانونی قیمت آن به ۶۴۰۰ تومان، گفت: با توجه به تصویب و ابلاغ این قیمت به صورت رسمی، شرکت های خریدار شیر خام از دامداران باید این مصوبه را رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: با وجود افزایش قیمت، هنوز هم نمایندگان دامداران بر این باورند که قیمت ابلاغی با قیمت واقعی فاصله دارد و حتی با افزایش قیمت شیر تا ۶۴۰۰ تومان باز هم متحمل ضرر می شوند.

,

نظری با بیان اینکه خرید شیرخام به مبلغ هر لیتر ۶۴۰۰ تومان باید اجرا شود، تصریح کرد: این مبلغ کمکی حداقلی به صنعت دام کشور است و اگر این اتفاق رخ ندهد شاهد نابودی دامداران و صنایع وابسته خواهیم بود.

,

این عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه مشکلات سامانه بازارگاه همچنان برقرار است، گفت: تمهیداتی بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای انتقال نهاده ها از بنادر به مراکز استان ها پیش بینی شده ولی هنوز هم گزارشات واصله نشان دهنده دپو شدن حجم انبوهی از نهاده ها در گمرکات کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه