اخبار داغ

در شرایط بحرانی کرونا صورت گرفت؛

پذیرش هزار و ۳۳۷ بیمار در اورژانس بیمارستان چشم پزشکی زاهدان/ عمل جراحی اورژانسی برای ۷۴ بیمار انجام شد

پذیرش هزار و ۳۳۷ بیمار در اورژانس بیمارستان چشم پزشکی زاهدان/ عمل جراحی اورژانسی برای ۷۴ بیمار انجام شد
رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان گفت: در شرایط بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان، هزار و ۳۳۷ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان چشم پزشکی زاهدان پذیرش شدند و برای ۷۴ بیمار عمل جراحی اورژانسی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مالکی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان در گفت و گو با عصرهامون گفت: ارائه خدمات اورژانسی به بیماران چشمی به صورت شبانه روزی انجام می شود و لازم است تا حتما بیماران با آگاهی از شرایط اورژانسی چشم پزشکی، بلافاصله پس از بروز علائم به بیمارستان مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,


وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد به سبب نا آگاهی از شرایط اورژانسی، مراجعه به پزشک را تا اخذ نوبت ویزیت از چشم پزشک به تعویق می اندازند اما در چنین شرایطی نیاز به در صف و نوبت ماندن نیست.

وی کاهش دید یکطرفه را از مهمترین مسائل اورژانسی چشم پزشکی عنوان کرد و گفت: در صورت تغییر بینایی و کاهش دید ناگهانی در یک چشم بلافاصله باید به اورژانس چشم پزشکی مراجعه شود.

 مالکی همچنین با بیان اینکه در شرایط بحران کرونا در تیرماه ۳ هزار و ۶۰۰ بیمار نیز در کلینیک های این بیمارستان ویزیت شدند، گفت: عمل اصلاح دید در بخش اگزایمر لیزر، به سبب اینکه عملی غیر اورژانسی محسوب می شود و با هدف کاهش بار مراجعات به بیمارستان و جلوگیری از گردش ویروس در بین مراجعین، مدت کوتاهی در بیمارستان انجام نشد که به زودی مجدد این عمل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه