اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان البرز:

بانک‌ها در تعطیلی‌های ۶ روزه به سر رسید چک‌های کسبه رحم نکردند/ عدم حمایت دولت از معیشت واحدهای صنفی استان البرز

بانک‌ها در تعطیلی‌های ۶ روزه به سر رسید چک‌های کسبه رحم نکردند/ عدم حمایت دولت از معیشت واحدهای صنفی استان البرز
بهروز حصاری گفت: در فاز ۵ همکاری واحدهای صنفی کمرنگ شده و به بدقولی‌ها و عدم حمایت تصمیم‌گیران دولتی باز می‌گردد چرا که حمایتی از معیشت اصناف نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه در ۴ فاز گذشته استان ما دو بار رتبه نخست را در رعایت پروتکل های بهداشتی به دست آورد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: دو بار دیگر هم در حوزه اصناف در رده بالایی قرار داشت و واحدهای صنفی به خوبی همکاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهروز حصاری افزود: در فاز ۵ همکاری واحدهای صنفی کمرنگ شده و به بدقولی ها و عدم حمایت تصمیم گیران دولتی باز می گردد چرا که حمایتی از معیشت اصناف نکردند، در ۶ روز تعطیلی های اخیر تمام چک های سر رسید کاسبان به واسطه عدم فعالیت آنها برگشت خورد، این کم لطفی ها به خانواده اصناف باعث شد همکاری را مشاهده نکنیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در زمینه رعایت پروتکل‌ها مشکل داریم، اظهار داشت: با نظریه کارشناسان در بدترین شرایط اصناف می توانند ۱۱ درصد در انتقال بیماری نقش داشته باشند، در بانک ها، مترو و ... رعایت ها دیده نمی شود، این مسائل در ستاد استانی کرونا مطرح می شود اما تصمیم با ستاد ملی کرونا است.
,
 
,
حصاری تصریح کرد: مگر شهروندان در سال چند بار به مبل فروشی مگر مراجعه می کند؟ این گروه مشمول عدم فعالیت است اما هایپرمارکت ها و فروشگاه ها که جمعیت موج می زند اجازه فعالیت دارند، تصمیم گیری ها و گروه بندی ها غیرکارشناسی خواهد بود. 
,
 
,
وی در خاتمه خاطر نشان داشت: در کرج کارگروهی در حال آنالیز قیمت نان است، باور داریم با توجه به افزایش سربار هزینه های نانوایی باید قیمت ها بازنگری شود اما در این مدت، هر گونه افزایش قیمت خودسرانه تخلف است و شهروندان می توانند با شماره ۳۶۱۱۷، بازرسی اصناف را در جریان بگذارند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه