اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۳ راسته بازار زنجان نیازمند کف سازی اضطراری است

۳ راسته بازار زنجان نیازمند کف سازی اضطراری است
امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: سه راسته بازار زنجان نیازمند کف سازی اضطراری است که امیدواریم امسال از سوی شهرداری انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: بخش تاریخی بازار زنجان هر ساله تعویض، نگهداری و مرمت می‌شود که در سال گذشته از محل اعتبارات مرمت‌های خوبی در بازار انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بخش دیگری از مرمت بازار از محل اعتبارات سال ۹۹، امسال اجرایی شد، افزود: امسال نیز برنامه‌ها ادامه دارد و کف سازی بازار نیز ادامه می‌یابد.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از کف سازی بازار در سال‌های گذشته توسط شهرداری زنجان انجام شده است اما با توجه به مساحت بازار کف سازی به اتمام نرسیده و امسال نیز انجام می‌شود.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان یادآورشد: در سال گذشته ۵۰ درصد راسته‌ حجت‌الاسلام توسط میراث فرهنگی استان و ۵۰ درصد نیز توسط شهرداری انجام شد.
,
 
,
ارجمند تصریح کرد: کف سازی راسته قیصریه در سال ۹۷ انجام شد و امسال نیز قول گرفته‌ایم سه راسته امامزاده، میوه‌فروشان و عبدالعلی بیگ که نیازمند کف سازی اضطراری هستند، از سوی شهرداری انجام شود.
,
 
,
وی از ساماندهی تاسیسات بازار زنجان و پایان آشفتگی‌ها در این زمینه خبر داد و گفت: همه تاسیسات زیرزمینی شده است که باید کف سازی نیز انجام شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: تمرکز میراث فرهنگی زنجان مرمت و جلوگیری از نفوذ رطوبت، نگهداری و تعمیر است که خوشبختانه نیازی در این زمینه وجود ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه