اخبار داغ

معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

نیازی به اضافه کردن محدوده جدید به شهر زنجان نیست

نیازی به اضافه کردن محدوده جدید به شهر زنجان نیست
سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نیازی به اضافه کردن محدوده جدیدی نیست و معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برنامه جدیدی برای خرید زمین از مردم و تعاونی‌های ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: خرید و فروش هر گونه فیش زمین غیرقانونی بوده و چنین طرح‌‎هایی از سوی دلالان و سودجویان اجرایی می‌شود که مردم نباید به چنین فیش‌هایی اعتماد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه خرید و فروش فیش به هر اسمی که باشد غیرقانونی است، افزود: دلالان و سودجویان در این زمینه قیمت‌گذاری می‌کنند و این موضوع ربطی به بازار مسکن در استان ندارد.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: سودجویان با خرید تعداد زیادی فیش غیرقانونی مردم را دچار مشکل می‌کنند در حالی که این زمین‌ها دارای کاربری زراعی و مشاعی بوده  و کاربرد مسکونی ندارند.
,
 
,
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه هر ساله نرخ گذاری فیش‌های زمین از سوی سودجویان انجام می‌شود، ادامه داد: سودجویان با جو دادن به بازار ارزش‌ فیش‌های غیرقانونی را بالا می‌برند.
,
 
,
شاهین‌فر خاطرنشان کرد: برای الحاق محدوده جدید به شهرها در صورت نیاز موضوع در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی بررسی شده و نتیجه آن در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح می‌شود.
,
 
,
وی گفت: پس از تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری پروسه طولانی وجود دارد که باید این پروسه تکمیل شود اما هنوز هیچ خبری برای الحاق محدوده جدید به شهر زنجان وجود ندارد.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه زمین‌های مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان خریداری و تملک شده است، عنوان کرد: نیازی به اضافه کردن محدوده جدیدی نیست و معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برنامه جدیدی برای خرید زمین از مردم و تعاونی‌های ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه