اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

ارائه نوبت قبلی در مطب‌ها و کلینیک‌های یزد به بیماران غیربومی ممنوع است

ارائه نوبت قبلی در مطب‌ها و کلینیک‌های یزد به بیماران غیربومی ممنوع است
سلمانی گفت: برای جلوگیری از ازدهام و کاهش تردد در استان به همه کلینیک ها و مطب ها اعلام شده که از دادن نوبت قبلی به بیماران غیر بومی خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وضعیت بسیار خطرناک یزد از لحاظ شیوع ویروس جدید کرونا اظهار کرد: علیرغم وضعیت قرمز همه استان های کشور به ویژه استان های جنوبی همچنان شاهد رفت و آمد مردم این مناطق به یزد برای درمان هستیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه ساماندهی به وضعیت تردد بین شهرها و استان ها از حیطه وظایف دانشگاه علوم پزشکی خارج است افزود: از یک سو اعمال محدودیت ها تا حد زیادی به ستاد ملی و به تبع ستاد استانی مبارزه با کرونا برمی گردد که برخی اعمال محدودیت ها برای تردد هم صورت گرفته است اما از سویی نمی توان به دلیل ضروری بودن مسائل درمانی جلو ورود مسافران را گرفت.

,

ارائه نوبت قبلی در مطب‌ها و کلینیک‌های یزد به بیماران غیربومی ممنوع است

, ارائه نوبت قبلی در مطب‌ها و کلینیک‌های یزد به بیماران غیربومی ممنوع است, ارائه نوبت قبلی در مطب‌ها و کلینیک‌های یزد به بیماران غیربومی ممنوع است,

سلمانی تصریح کرد: برای جلوگیری از ازدهام و کاهش تردد در استان به همه کلینیک ها و مطب ها اعلام شده که از دادن نوبت قبلی به بیماران غیر بومی خودداری کنند اما از لحاظ اخلاقی وقانونی نمی توان به مراجعه کنندگان به مطب ها و کلینیک ها خدمات درمانی ارائه نداد.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اذعان کرد: بخش های مستقلی از دانشگاه علوم پزشکی مانند معاونت بهداشتی وظیفه بازرسی از همه مراکز درمانی و مطب ها را دارند تا رعایت شیوه نامه های بهداشتی به بهترین نحو در این مراکز انجام شود حتی در برخی موارد به برخی مطب ها و مراکز درمانی برای اصلاح رویه رعایت پروتکل ها اخطار هم داده شده است.

,

نظارت بر رعایت عمومی پروتکل‌ها خارج از حیطه وظایف علوم پزشکی

, نظارت بر رعایت عمومی پروتکل‌ها خارج از حیطه وظایف علوم پزشکی, نظارت بر رعایت عمومی پروتکل‌ها خارج از حیطه وظایف علوم پزشکی,

سلمانی افزود: بنا به دستور ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک به ویژه در بخش های سرپوشیده مراکز درمانی از ضروریات است و اگر فردی ماسک نداشته باشد خدمات هم دریافت نخواهد کرد اما نظارت بر رعایت پروتکل ها خارج از محدوده مراکز درمانی، کلینیک ها و مطب ها در حیطه اخظار دانشگاه علوم پزشکی نیست.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطعی بدون هماهنگی برق در برخی از مراکز درمانی و واکسیناسیون یزد گفت: این قطعی برق برخی از خدمات بیمارستانی، مراکز واکسیناسیون و مراکز 16 ساعته غربالگری کرونا در یزد را دچار اختلال کرد و موجب سرگردانی مردم شد.

,

قطعی برق و سرگردانی چندین ساعته بیماران

, قطعی برق و سرگردانی چندین ساعته بیماران, قطعی برق و سرگردانی چندین ساعته بیماران,

قطعی نابهنگام برق خدمات پذیرش، بخش سی تی اسکن، سیستم های شبکه اینترنت در برخی بیمارستان های یزد برای چند ساعت دچار اختلال کرد هر چند که بخش های ضروری بیمارستان به برق اضطراری مجهز هستند و دچار مشکل نشدند اما قطعی برق بدون اطلاع قبلی معطلی و سرگردانی مردم و بیماران دیگر بخش ها را به همراه داشت.

,

انجام به موقع خدمات در کوتاه ترین زمان دغدغه دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در شرایط کرونا است و به خاطر همین انتظار می رود دستگاه های متولی برق از این موضوع دقت نظر بیشتری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه