اخبار داغ

داوران مسابقه تلویزیونی «کارویا» معرفی شدند/ رقابت دانش‌بنیان‌ها در قاب تلویزیون

داوران مسابقه تلویزیونی «کارویا» معرفی شدند/ رقابت دانش‌بنیان‌ها در قاب تلویزیون
داوران فصل نخست مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و حمایت از مزیت‌های رقابتی دانش‌بنیان‌ها در قاب تلویزیون معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ناظمی معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،ویدا سینا مدیرعامل و عضو هیات مدیره مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، فاطمه جعفری بنیان‌گذار و مدیرمسول سایت سهام یاب و دکتر علی‌اصغر سعدآبادی رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی داوران فصل اول مسابقه تلویزیونی «کارویا» هستند که با پایان مراحل تولید قرار است از رسانه ملی روی آنتن برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مسابقه با محوریت ارائه‌های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.
,
 
,
مسابقه تلویزیونی «کارویا» به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه