اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

توزیع 110 هزار غذای گرم در عید غدیر/ 185 سری جهزیه توزیع شد

توزیع 110 هزار غذای گرم در عید غدیر/ 185 سری جهزیه توزیع شد
سلم آبادی به طرح اطعام علوی در روز عید غدیر اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در خراسان جنوبی توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: در خراسان جنوبی ۱۰۶ مرکز نیکوکاری داریم که عمدتاً در کنار مساجد ایجاد شده اند و فعالیت مسجدمحوری سرلوحه کار مراکز نیکوکاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,

وی افزود: ۱۳ هزار و ۵۰۰ پرونده مددجویان را به ۵۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده‌ایم و ۵۰ درصد از منابع کمیته امداد را به مراکز نیکوکاری کمک می‌کنیم که با سهمی که از خیران جمع آوری می‌شود به نیازمندان همان محلات کمک کنند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: در روستاها مراکز نیکوکاری نداریم که اگر شکل بگیرد می‌توان زحمت رفت آمد به شهر را برای خانواده‌ها کم کرد.

,

سلم آبادی به کمک‌های انجام شده در عید قربان اشاره و عنوان کرد: دو هزار و ۳۷۱ راس دام سبک و سنگین در عید قربان به نیازمندان استان کمک شده که در این وضعیت اقتصادی از لحاظ کمی ۲۸ درصد افزایش داشته است.

,

وی اظهار کرد: با کشتار این دام ها ۴۸ تن گوشت بسته بندی و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به طرح اطعام علوی در روز عید غدیر اشاره و بیان کرد: ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر توزیع شده است.

,

سلم آبادی گفت: با توجه به گرمای هوا در سال جاری ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد تومان به صورت رایگان در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده شده است.

,

وی عنوان کرد: در سال قبل ۱۵۰ هزار درخواست مردمی به کمیته امداد استان رسیده است که آمار نسبت به سال قبل آن افزایش داشته است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ مادر باردار و چهار هزار و ۵۰۰ کودک دچار سوء تغذیه تحت حمایت‌های کمیته امداد استان هستند.

,

سلم آبادی از توزیع ۱۸۵ سری جهیزیه از ابتدای امسال تا کنون بین خانواده ای نیازمند استان خبر داد و افزود: برای یک هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان هزینه‌های بیمه اجتماعی را پرداخت می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه