اخبار داغ

مدیر سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرد؛

بی‌توجهی اصناف و باشگاه‌های ورزشی مشهد نسبت به هشدارهای کرونایی

بی‌توجهی اصناف و باشگاه‌های ورزشی مشهد نسبت به هشدارهای کرونایی
حسنی گفت: اصناف و باشگاه‌های ورزشی مشهد نسبت به هشدارهای کرونایی بی‌توجهی می‌کنند از این روی اداره ورزش و جوانان و اتاق اصناف موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر حسنی، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط قرمز کرونایی در مشهد و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی ممنوع شده است و رستوران‌ها، فست فودها، آبمیوه فروشی‌ها، کافی‌شاپ‌ها ملزم به فروش بیرون‌بر یا پذیرایی در محیط‌های باز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

بی‌توجهی اصناف و باشگاه‌های ورزشی مشهد نسبت به هشدارهای کرونایی

, بی‌توجهی اصناف و باشگاه‌های ورزشی مشهد نسبت به هشدارهای کرونایی,

وی ضمن ابراز تأسف از بی‌توجهی برخی اصناف و باشگاه‌های ورزشی نسبت به هشدارهای کرونایی، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی ناظر اجرای تصمیمات این ستاد هستند و هر ارگانی و سازمانی که مجوز بازگشایی و بهره‌برداری از باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های پذیرایی و امثال آن‌ها را می‌دهند موظف به انجام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

,

حسنی خاطر نشان شد: اداره ورزش و جوانان و اتاق اصناف موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های پذیرایی در وضعیت قرمز کرونایی مشهد اما متأسفانه شاهد آن هستیم که این مصوبه به‌درستی اجرایی نمی‌شود ازاین‌رو در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد تا ارگان‌های مجری مصوبات مانند اتاق اصناف و اداره ورزش و جوانان عملکرد خود را در این خصوص تا روز شنبه اعلام کنند.

,

ورود دادستانی به موضوع عدم رعایت هشدارهای کرونایی/ ظرفیت تخت‌های بیمارستانی درمان کرونا در خراسان رضوی تکمیل شد

, ورود دادستانی به موضوع عدم رعایت هشدارهای کرونایی/ ظرفیت تخت‌های بیمارستانی درمان کرونا در خراسان رضوی تکمیل شد,

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ورود دادستانی در خصوص اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: در حال حاضر وضعیت کرونایی مشهد مناسب نیست و خیز جدید کرونا با گونه دلتا در استان منجر به اشغال ظرفیت تخت‌های بیمارستانی موجود در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی شده است.

,

عملکرد ضعیف بخش‌های مختلف باعث شیوع بیشتر کرونا شد

, عملکرد ضعیف بخش‌های مختلف باعث شیوع بیشتر کرونا شد,

وی یادآور شد: عملکرد ضعیف بخش‌های مختلف در خصوص مهار کرونا باعث شیوع بیشتر این ویروس و هجوم بیماران به بیمارستان‌ها شده است ازاین‌رو درخواست داریم تمام ارگان‌ها پای‌کار بیایند تا بتوانیم از این پیک کرونایی نیز عبور کنیم.

,

پلمپ 84 باشگاه و واحد صنفی در مشهد

, پلمپ 84 باشگاه و واحد صنفی در مشهد,

حسنی ادامه داد: از ابتدای مرداد ماه تاکنون طی 7196 بازرسی مأموران بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، 252 مورد به دادگاه معرفی شده‌اند و 84 مورد به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شدند که از این تعداد 6 مورد متعلق به باشگاه‌های ورزشی متخلف بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه