اخبار داغ

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد:

۲۷ هزار نفر از فرهنگیان استان یزد واکسینه می‌شوند/ ۲۰ شهریورماه؛ اتمام واکسیناسیون معلمین

۲۷ هزار نفر از فرهنگیان استان یزد واکسینه می‌شوند/ ۲۰ شهریورماه؛ اتمام واکسیناسیون معلمین
خلیلی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد با بیان اینکه واکسیناسیون معلمین تا ۲۰ شهریورماه انجام می‌گیرد، گفت: ۲۷هزار نفر از فرهنگیان استان یزد واکسینه می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی خلیلی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت واکسیناسیون معلمان در استان یزد، گفت: طبق تفاهم‌نامه وزارت آموزش‌وپرورش با وزارت بهداشت در راستای تکریم معلم و بازگشایی مدارس از اول مهرماه، واکسیناسیون معلمین و فرهنگیان از اوایل مردادماه در سطح کشور آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه در روز عید غدیر و همزمان با سراسر کشور، واکسیناسیون معلمین در استان یزد آغاز شد، اضافه کرد: دوز اول واکسن کرونا تا روز 20 مردادماه به 27 هزار نفر از همکارانمان شامل نیروهای رسمی، پیمانی، حق‌التدریس، خرید خدماتی و حتی فعالان در مدارس غیرانتفاعی که در سامانه ثبت شده باشند، تزریق خواهد شد.

,

خلیلی ادامه داد: امیدوار هستیم با هماهنگی‌هایی که با روسای آموزش‌وپرورش در مناطق چهارده‌گانه استان صورت گرفته، بتوانیم واکسیناسیون فرهنگیان تا روز مقرر انجام گیرد.

,

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت انجام‌شده، دوز دوم واکسن تا روز 20 شهریورماه در سطح استان صورت می‌پذیرد و از اول مهرماه ان‌شاءالله شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود.

,

وی در پاسخ به این سؤال که اگر واکسیناسیون طبق زمان‌بندی معین‌شده صورت نپذیرد، وضعیت بازگشایی مدارس چگونه خواهد بود، گفت: دوستانمان در دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تهیه واکسن کرونا در سطح استان طبق زمان مشخص‌شده برای معلمین قول‌هایی داده‌اند.

,

خلیلی اضافه کرد: هرکدام از فرهنگیان استان که به هر دلیلی موفق به تزریق واکسن کرونا نشدند، نگران نباشند چون سهمیه آنها محفوظ خواهد بود و با مراجعه به مراکز مشخص‌شده می‌توانند نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

,

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد با اشاره به اینکه 5 پایگاه مستقل ویژه واکسیناسیون فرهنگیان تعیین‌شده است، افزود: این پایگاه‌ها در ناحیه یک، ناحیه دو، اردکان، میبد و بافق راه‌اندازی شده و مابقی شهرستان‌ها نیز با همکاری مراکز بهداشت به صورت تجمیعی و با حفظ کرامت این عزیزان، واکسیناسیون فرهنگیان انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه