اخبار داغ

معاون شهردار تهران خبر داد؛

چهارشنبه؛ تهران سیاه پوش به استقبال محرم می‌رود/ به دلیل کرونا حداقل برنامه‌های میدانی در عید غدیر انجام گرفت

چهارشنبه؛ تهران سیاه پوش به استقبال محرم می‌رود/ به دلیل کرونا حداقل برنامه‌های میدانی در عید غدیر انجام گرفت
جوادی یگانه با تاکید بر اینکه تهران را از چهارشنبه هفته جاری سیاه پوش می کنیم، حواشی محرم سال گذشته پیرامون سیاه پوش نکردن شهر را بی انصافی برخی در انعکاس حقیقت عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا جوادی‌یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران ، درباره اقدامات شهرداری تهران جهت آماده‌سازی شهر برای ماه محرم اظهار داشت: از چهارشنبه هفته جاری برنامه ها جهت سیاه‌پوش شدن پایتخت انجام می‌گیرد و تلاش کرده ایم که اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در پاسخ به  این پرسش که آیا امسال مشابه سال گذشته کمبود پارچه مشکی برای سیاه‌پوش کردن شهر در ماه محرم وجود ندارد،‌گفت: پارسال هم پارچه مشکی بود ولی برخی بی‌انصافی کردند ما فقط گفتیم که منحصرا پرچم مشکی که قرار است به اصناف بدهیم را به اندازه کافی نداریم وگرنه برای شهر مشکلی در این راستا نبود.
,
 
,
معاون شهردار تهران  ادامه داد: برای عید غدیر علیرغم سختی‌هایی که وجود داشت و حداقل برنامه‌های میدانی به دلیل کرونا انجام گرفت ولی باز اقداماتی در این راستا جهت برگزاری این عید برگزار شد.
,
 
,
جوادی‌یگانه درباره حواشی ایجاد شده در مورد بودجه اختصاص یافته به رویداد 1400 گفت: این رویداد شامل سه بخش بود که بخش نخست آن مسأله برندینگ، نمادسازی و تنوع نشاط نشان رویداد در سطح شهر تهران بود، بخش دوم شامل هر طرحی بود که با نام 1400 باید افتتاح شود بخش سوم نیز برگزاری رویداد بود و از آنجایی که کرونا و فضای کشور اجازه نداد چندان این قضیه محقق نشد البته در نوروز تشکیل کردیم برنامه‌ای در این راستا صورت گیرد.
,
 
,
وی گفت: برآورد ما از رویداد در بودجه 1400 این بود که این رویداد تا بهار 1401 ادامه یابد  که به نظرم بودجه اختصاص داده به این رویداد منطقی بوده و البته بخش هزینه شده بودجه کمتر از آنچه که بیان کرده‌اند بوده است و خروجی کارها را نیز در این راستا منتشر می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه