اخبار داغ

معاون درمان سپاه استان قزوین خبر داد؛

اجرای واکسیناسیون کرونا در مرکز جامع فرهنگیان قزوین

اجرای واکسیناسیون کرونا در مرکز جامع فرهنگیان قزوین
حبیب الله سیاهکالی مرادی گفت: در مرکز واکسیناسیون فرهنگیان قزوین روزانه بین ۸۰۰تاهزار نفر قابلیت واکسیناسیون دارد که توسط بسیجیان صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اکنون طرح شهید سلیمانی در گام پنجم خود بیشتر بر روی واکسیناسیون متمرکز شده است که در حال حاضر یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در دانشگاه فرهنگیان قزوین دایر شده که بسیجیان کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: در مرکز واکسیناسیون فرهنگیان قزوین روزانه بین 800 تاهزار نفر قابلیت واکسیناسیون دارد؛ همچنین بحث غربالگری و بیماریابی هم مانند روال قبل ادامه دارد.

,

معاون درمان سپاه استان قزوین تصریح کرد: تاکنون حتی روزی بیش از 500 نفر واکسیناسیون هم در مرکز تجمیعی فرهنگیان انجام شده است و درواقع مناطق غرب شهر قزوین از جمله دروازه رشت و سعدی به این مرکز ارجاع داده می‌شود.

,

28 تیم در حوزه مراقبت در منزل فعالیت دارند

, 28 تیم در حوزه مراقبت در منزل فعالیت دارند, 28 تیم در حوزه مراقبت در منزل فعالیت دارند,

وی عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی تا زمانی که ویروس کرونا در کشورمان ریشه‌کن و واکسیناسیون عمومی تکمیل شود نیز ادامه دارد؛ بحث مراقبت در منزل، بیماریابی و غربالگری هم همچنان در این طرح انجام می‌شود.

,

مرادی با اشاره به اینکه 28 تیم هم در حوزه مراقبت در منزل فعالیت دارند، براز کرد: در درمانگاه پاکروان روزانه برای 150نفر تست کرونا انجام می‌شود و افرادی هم که شرایط حضور در مرکز را ندارند نیز به صورت حضور در منزل توسط بسیجیان انجام می‌شود.

,

این مقام مسئول یادآور شد: تقریبا 30نفر در بحث واکسیناسیون در مرکز تجمیعی دانشگاه فرهنگیان فعال هستند و آمادگی داریم که تا هر تعداد که واکسن به دست ما برسد در کنار دانشگاه علوم پزشکی به تسریع در واکسیناسیون کمک کنیم تا مردم هر چه زودتر به روال عادی زندگی بازگردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه