اخبار داغ

در بازار امروز؛

افزایش ۱۷۹تومانی نرخ دلار؛ سکه از میانهِ کانال ۱۱میلیون تومان گذشت/ طلا ۲۲ هزار تومان گران شد+ قیمت‌ها

افزایش ۱۷۹تومانی نرخ دلار؛ سکه از میانهِ کانال ۱۱میلیون تومان گذشت/ طلا ۲۲ هزار تومان گران شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه طرح جدید امروز با رشد ۳۶۳ هزار تومانی از میانهِ کانال ۱۱ میلیون تومان گذشت و نرخ هر دلار آمریکا هم که تا مرز ورود به کانال ۲۶ هزار تومان پیش رفته بود، عقب نشینی کرد و ۱۷۹ تومان افزایش یافت؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز وارد کانال قیمتی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز شنبه روند صعودی خود را ادامه دادند البته امروز شیب این رونند بیشتر شده بود به طوری که سکه از میانه کانال ۱۱ میلیون تومان عبور کرد و نرخ دلار به ۲۶ هزار تومان رسیده بود اما هم‌اکنون از میزان افزایش قیمت‌ها به دلیل افت تقاضا کاسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (چهارشنبه هفته گذشته) با افزایش ۳۶۳ هزار تومانی، هم‌اکنون در بازار تهران حدود ۱۱ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان معامله شد؛ سکه طرح جدید امروز رشد ۴۳۰ هزار تومانی هم داشت که با افت تقاضا از آن کاسته شد.
,
 
,
سکه طرح قدیم هم  با ۳۰۲ هزار تومان رشد به ۱۱ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان رسید.
,
 
,
نیم سکه با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۴۰ هزار تومان رشد، ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان فروخته شد. سکه یک گرمی به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید که با ۵۰ هزار تومان افزایش همراه بود.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی ۱۴ دلار و ۲۶ سنت افت قیمت، به ۱۸۱۴ دلار و ۷ سنت رسید.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل ۲۲ هزار تومان رشد داشت و یک میلیون و ۱۱۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۲۹ هزار تومان افزایش، یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان دادوستد شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز ۳۶۳ تومان افزایش را ثبت کرده بود اما هم‌اکنون با افزایش ۱۷۹ تومانی به ۲۵ هزار و ۷۷۸ تومان و هر یورو با رشد ۸۱۱ تومانی، ۲۹ هزار و ۶۴۸ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه