اخبار داغ

مدیرکل دفتر ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

کاهش تعداد شهرهای قرمز سیستان و بلوچستان/تداوم محدودیت های کرونایی در نقاط نارنجی

کاهش تعداد شهرهای قرمز سیستان و بلوچستان/تداوم محدودیت های کرونایی در نقاط نارنجی
علیرضا شهرکی با اشاره به کاهش تعداد شهرهای قرمز سیستان و بلوچستان گفت: شرایط محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی برای تردد و مشاغل یکسان است و این محدودیت ها همچنان در استان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شهرکی، مدیرکل دفتر ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت کرونایی استان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: رنگ بندی کرونایی در استان تغییر پیدا کرده، به گونه ای که آمار شهرهای نارنجی افزایش و مناطق قرمز کاهش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

 
وی ادامه داد: روند بیماری فروکش کرده، اما بسیار پرخطر است و نمی توان این شرایط را تضمین کرد، احساس می کنیم که این رویه خودش را جابه جا می کند، در حالی که وضعیت زاهدان بهتر شده، در جنوب استان شاهد و افزایش مبتلایان هستیم و  روزهای بحرانی را در این منطقه پیش بینی می کنیم، اما نباید از زاهدان غافل شویم.
 
این مقام مسئول اذعان کرد: در هفته گذشته آمار فوتی های کرونایی تک رقمی شد، اما مجدد شاهد دو رقمی شدن آمار بودیم، مشخص نیست فردا وضعیت چگونه پیش برود، شرایط پایدار نیست، اما از نظر کشوری سیستان و بلوچستان تنها استانی است که روند مبتلایان به صورت نزولی پیش رفت.
 
وی افزود: در دیگر نقاط از جمله استان های همجوار و مرزی کشور، وضعیت جهشی بود، با سرایت سویه جدید ویروس در سراسر کشور، جهش جدیدی رقم خواهد خورد که امکان دارد بر وضعیت استان نیز تاثیرگذار باشد.
 
شهرکی با بیان این که نمی توان گفت شرایط استریل و خوبی را سپری می کنیم، افزود: شرایط محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی برای تردد و مشاغل یکسان است و محدودیت ها در این نقاط جاری خواهد بود و تغییری صورت نمی گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: طبق رنگبندی جدید فقط دو شهرستان مهرستان و نیمروز وضعیت زرد دارند، سراوان و گلشن، سرباز، راسک، نیکشهر، ایرانشهر، بمپور قرمز و دیگر نقاط استان نارنجی هستند،  بنابراین فعالیت تالارها، پاساژها، استخرها، باشگاه ها، سینما و دیگر مشاغل پر خطر همچنان به جز دو شهر زرد ممنوع است.
 
انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه