اخبار داغ

نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

لزوم توسعه مناطق آزاد /بهره برداری از سد کرم آباد امری ضروری است

لزوم توسعه مناطق آزاد /بهره برداری از سد کرم آباد امری ضروری است
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید کمک کنیم تا مناطق آزاد برای صادرات محور بودن و ایجاد اشتغال بیش از پیش توسعه داده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی نیکزاد روز شنبه در سفر یک‌روزه به منطقه آزاد ماکو گفت: در این راستا توسعه راه‌ها و چهاربانده کردن جاده های مربوطه به ویژه در منطقه آزاد ماکو در کنار توجه به خدماتی نظیر شبکه آب و فاضلاب باید به صورت جدی مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح  کرد: بزرگترین پروژه منطقه آزاد ماکو که باید به سرانجام برسد، موضوع سد کرم آباد است که بهره برداری از آن، ضروری است.

,

وی اظهار کرد: در مجلس باید کمک کنیم تا مناطق آزاد را برای صادرات محور بودن و ایجاد اشتغال بیش از پیش توسعه دهیم.

,

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در منطقه آزاد ماکو با ۳۹۷ هکتار وسعت کارهای خوبی انجام شده و توسعه خوبی را شاهد بوده ایم، افزود: باید کمک کنیم تا منطقه آزاد بیشتر از این توسعه یابد.

,

نیکزاد با اشاره به اینکه در بحث مناطق آزاد مشکل وجود دارد و بعضی از قوانین مانعی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مناطق است، اظهار کرد: ما به واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی اعتقاد داریم و باید با نظارت، هدایت و حمایت دولت در مناطق آزاد، بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه بدهد.

,

علی نیکزاد، نائیب رییس مجلس در سفر یک‌روزه ضمن بازدید از پروژه های سد کرم آباد، کریدور غرب و سامانه فاضلاب از بیمارستانهای شاهین دژ و پروژه های میاندوآب و تکاب نیز بازدید خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه