اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خبر داد؛

آمادگی بسیج خراسان رضوی برای واکسیناسیون ۵۰۰ هزار نفر در ماه/ در صورت نیاز بیمارستان صحرایی برپا می‌کنیم

آمادگی بسیج خراسان رضوی برای واکسیناسیون ۵۰۰ هزار نفر در ماه/ در صورت نیاز بیمارستان صحرایی برپا می‌کنیم
ذاکریان گفت: بسیج خراسان رضوی آمادگی واکسیناسیون 500 هزار نفر در ماه را دارد که امیدواریم با مساعدت هر چه سریع‌تر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، ظرفیت بسیج پای‌کار بیاید و هر چه سریع‌تر واکسیناسیون سراسری در مشهد و استان انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محسن ذاکریان، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواستی مبنی بر احداث بیمارستان صحرایی جهت بستری بیماران کرونایی از سپاه و بسیج نداشته است اما بااین‌وجود ما در سپاه و بسیج این آمادگی را داریم تا در صورت نیاز، اقدام به احداث بیمارستان صحرایی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی درخواستی از بیمارستان‌های خصوصی و خیریه در مشهد، تعدادی از آن‌ها را زیر بار کرونا آورده است تا از حجم بیماران در بیمارستان‌های دولتی بکاهد.

,

ذاکریان خاطر نشان شد: در حال حاضر نیروهای مردمی و بسیجی دوشادوش مدافعان سلامت جهت کنترل شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کنند در همین راستا بیش از 1500 نفر جهت کم کردن فشار کاری کادر درمان در طرح «همیاران سلامت» به بیماران کرونایی که همراهی ندارند و نیاز به رسیدگی دارند، خدمت‌رسانی می‌کنند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: بیش از یک سال و نیم از شروع به کار نقاهتگاه‌های سپاه و بسیج در مشهد می‌گذرد و تاکنون این نقاهتگاه‌ها میزبان هزاران بیمار کرونایی بوده است که امکانات مراقبت از آن‌ها در منازلشان وجود نداشته است.

,

وی از آمادگی کامل بسیج جهت واکسیناسیون سراسری کرونا خبر داد، یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی آمادگی واکسیناسیون 16 هزار نفر در روز را در حاشیه شهر مشهد دارد و در صورت تأمین زیرساخت‌های لازم آمادگی واکسیناسیون 20 هزار نفر در روز را در خراسان رضوی داریم.

,

ذاکریان بیان کرد: طرح کمک بسیج جامعه پزشکی در واکسیناسیون سراسری کرونا حدود 12 روز گذشته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد داده شده است و رئیس دانشگاه نیز با این طرح موافقت کردند اما هنوز درخواستی از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی جهت استفاده از ظرفیت بسیج برای واکسیناسیون سراسری در خراسان رضوی به ما اعلام نشده است.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: بسیج خراسان رضوی آمادگی واکسیناسیون 500 هزار نفر در ماه را دارد که امیدواریم با مساعدت هر چه سریع‌تر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، ظرفیت بسیج پای‌کار بیاید و هر چه سریع‌تر واکسیناسیون سراسری در مشهد و استان انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه